פילטרים חדשים לחיפוש ותפעול התגובות ב- YouTube Studio

כאשר אנו מדברים על מדיה חברתית ועל חשיבות המעורבות ברשת, אנחנו לא יכולים שלא להדגיש את חשיבות המענה לתגובות מהקהל שלך והקשר הישיר מולו. לאחרונה פרסמה יוטיוב פילטרים חדשים לחיפוש ותפעול התגובות ב- YouTube Studio כדי להקל על היוצרים והמותגים.

מה יש ליוטיוב להגיד על זה

יוטיוב כפלטפורמה בעלת נוכחות עוצמתית במדיה חברתית מאוד עושה מאמץ רב לשיפור תנאי המעורבות ברשת. לאחרונה, הם פרסמו מערכת פילטרים חדשה שתעזור ליוצרים ולמותגים לשמר ולפתח את השיח הישיר מול הקהל שלהם בצורה היעילה והטובה ביותר.

זה חלק ממה שהיה להם לומר כשהודיעו "הערות יכולות להיות דרך רבת עוצמה עבורך להמשיך את השיחה מהסרטונים שלך ולבנות קהילה עם העוקבים שלך. במהלך השנתיים האחרונות הצגנו מספר דרכים חדשות שיעזרו לך לנהל שיחות בתוך הקהילה שלך, כולל לבבות, הצמדת הערות והגדרות מיוחדות לסינון תגובות שעלולות להיות בלתי הולמות. "

nordwood-themes-8LfE0Lywyak-unsplash
פילטרים חדשים לחיפוש ותפעול התגובות ב- YouTube Studio

מסנני החיפוש החדשים

כל מטרת הפילטרים החדשים אשר יוטיוב הוסיפה, הינה בכדי להקל על היוצרים והמותגים בתקשורת מול הקהל שלהם. יוטיוב מסבירה "זו הפילטר המבוקש ביותר על ידי היוצרים, ואנחנו מקווים שהיא תקל על איתור ולהגיב לתגובות החשובות לך ביותר.״

לכן, עכשיו אתה יכול למעשה לסווג את התגובות שלך, להקל על המענה שלך עליהן ולהמשיך במעקב. עכשיו אתה יכול לסנן את התגובות שלך לפי קטגוריות, כגון:

  • סטטוס תגובה – האם כבר הגבתי לתגובה זו?
  • מכיל שאלה – האם התגובה מכילה שאלה?
  • ספירת מנויים – האם למגיב יש לפחות 1K / 10K / 100K / 1M / 10M מנויים?
  • סטטוס מנויים – האם המגיב נרשם אלי באופן רשמי?
  • סטטוס חבר – האם המגיב הוא חבר?

היכולת למצוא ולסנן את ההערות כפי שנשמרו לעיל, יכולה לעזור ליוצרים לזהות איזה סוג של תוכן מקבל יותר תשומת לב ומעורבות, כך שהוא יכול להחליט היכן לשים יותר פוקוס ליצירת התוכן הבאה.

מקור התמונה : YouTube Studio

כיצד להתחיל להשתמש בו

כדי להתחיל להשתמש הפילטרים החדשים, יהיה עליכם לפתוח את YouTube Studio בשולחן העבודה במחשב שלכם. לאחר מכן,  בתפריט השמאלי  בחר את הלשונית "Comments" והתחל לשחק עם סרגל הכלים. כעת יש לך כל כך הרבה פילטרים שיכולים לעזור לך לצמצם את כל התגובות לגברים ספציפים שאותך מעניין לבדוק. בכך, תוכל לשמר את הקשר עם הקהל שלך ובו זמנית לחשב את תוכנית יצירת התכנים שלך בהתאם למה שהקהל שלך צורך יותר. 

אם אהבת, בטח גם תאהב את...
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
העקרונות הבסיסיים לניהול חשבון אינסטגרם עסקי ב-2020 – Instagram Business Marketing Checklist for 2020
14 בנובמבר 2019
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית, פופולאריים
מה מחכה לנו בעולם השיווק הדיגיטלי ב-2020? What Can We Expect in the Digital World in 2020?
1 בנובמבר 2019
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
איך לקדם את העסק שלכם באפליקציית הוידאו של אינסטגרם – How to use IGTV to promote your business
30 באוקטובר 2019
כללי, מדיה דיגיטלית
האם פרסום בלינקדאין צריך להיות חלק מהאסטרטגיה הדיגיטלית שלכם? – How to Know if Linkedin Advertising Should be Part of your Digital Strategy
9 באוקטובר 2019