איך ליצור תוכן מושך באינסטגרם

יוצרים רבים באינסטגרם משקיעים שעות כדי למצוא את התוכן הטוב ביותר עבור הקהל שלהם.

זה יכול להיות מאוד מסובך בימים אלו, בהם כל אתר, בלוגר או משפיען אומר דברים שונים.

עם זאת, ישנם כמה קריטריונים עיקריים שצריך לדבוק בהם כדי להפוך את התוכן שלך למושך באמת באינסטגרם.

משתמשי אינסטגרם גוללים באינסטגרם כל היום. כלומר, יוצא להם להגיע לחשבונות רבים.

מערכת אינסטגרם יודעת במה אנחנו מתעניינים לפי הדברים שאנחנו רואים הכי הרבה, ומביאה לנו יותר מזה.

עכשיו אם נודה על האמת, המגוון באינסטגרם הוא עצום. לכן, התפקיד שלכם הוא להביא את התוכן הנכון שיגרום לעוקבים פוטציאליים להגיע לדף שלכם כדי להישאר.

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

 

צרו ערך אמיתי לקהל היעד שלכם

כן, תוכן מבדר יכול להיות מועיל כדי למשוך אנשים באינסטגרם לעקוב אחריכם.

למרות שזה עשוי להיות נכון, אם אתם באמת רוצים לגרום לאנשים להישאר איתכם, אתם צריכים לתת להם יותר.

צריך לתת להם ערך ממשי, משהו לחשוב עליו או משהו שממנו הם יכולים להפיק משהו לטובת חייהם.

בימים אלה אנשים מחפשים השראה בכל עבר. הם התחילו לעקוב אחריכם מסיבה מסוימת.

השתמשו בזה בתור אסטרטגיית השיווק שלכם באינסטגרם ותנו להם סיבה לחזור ולמצוא תשובות בדף שלכם.

איך ליצור תוכן מושך באינסטגרם

איך ליצור תוכן מושך באינסטגרם

 

דיבקו בנישה שלכם

זה קל להיסחף עם מגוון של נושאים באינסטגרם. וזה מובן, אתם עשויים להיות מעוניינים בהרבה דברים כולם ביחד.

אבל, אם אתם רוצים לבנות קהילה נאמנה עליכם לחשוב בראש ובראשונה למה התחילו לעקוב אחריכם מלכתחילה. ולדבוק במסר הזה.

ודאו שאתה דובקים בנישה שלכם.

שמרו על השיחה המתמשכת שיש לכם עם הקהל שלכם. שפרו את הקשר שלכם איתם על ידי דבקות במסר העיקרי שלכם.

אז הם יידעו כי כאשר הם יחזרו לדף שלכם הם ימצאו את כל התשובות שהם מחפשים באותה נישה ספציפית.

תהיו אמיתיים

אחרון אבל אולי החשוב ביותר, מעל הכל היו אמיתיים.

המשתמשים מחפשים בעיקר תוכן אותנטי ונגיש. הקהל שלכם רוצה באמת להכיר אותכם כדי שיוכלו לבטוח בכם יותר.

הקהל שלכם רוצה להרגיש כאילו הם מכירים אותכם, כאילו השיחה שמתרחשת באינטרנט היא אמיתית.

במילים אחרות, הם יבטחו בכם יותר ויתחברו אליכם ברמה אחרת לגמרי כאשר פשוט תיפתחו אליהם מדי פעם.

הראו להם שאתם אנושיים. העלו קצת פוסטים של מאחורי הקלעים. שתפו איך אתם עושים טעויות לפעמים או מרגישים מוצפים.

שתפו פוסטים מאחורי הקלעים כדי להתחבר לקהל העוקבים שלכם

שתפו פוסטים מאחורי הקלעים כדי להתחבר לקהל העוקבים שלכם

 

לסיכום,

אם להיות יועצת האינסטגרם שלכם לרגע. במאמר זה, סיכמנו כמה דגשים חשובים על איך ליצור את התוכן המושך והמעניין ביותר באינסטגרם.

ואם תחשבו על זה, הכל הגיוני.

כאשר אתם מחפשים השראה חדשה באינסטגרם אתם סומכים על מישהו שיביא לכם ערך רב, ולא יבזבז את הזמן שלכם.

אתם מעוניינים לעקוב אחרי מישהו שיהיה ספציפי וידבוק בנישה והקונספט של הדף שלו.

יתר על כן, אתם רוצים למצוא מישהו אמין ואמיתי איתכם.

לכן, צרו את סוג התוכן שאתם רוצים למצוא ובנו את סוג היחסים שאתם רוצים לחוות. בהצלחה!

 

אם אהבת, בטח גם תאהב את...
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
איך להשתמש בבלוג ככלי שיווקי מצליח ב-2020 – How to use blogging as a successful marketing tool
13 בפברואר 2020
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
עשר דרכים להגדיל ולקדם את קבוצת הפייסבוק שלכם – Ten Ways to Promote and Grow your Facebook Group
6 בפברואר 2020
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
כל מה שצריך לדעת על שימוש בקבוצת פייסבוק לשיווק באמצעות בניית קהילה – Using Facebook Groups for Community Marketing
28 בינואר 2020
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
ממשק הסטודיו של פייסבוק: מה אפשר לעשות איתו ולמי כדאי להשתמש בו? Facebook Creator Studio
18 בינואר 2020