המדריך החדש לאינסטגרם עבור יוצרי תוכן

אינסטגרם ממשיכה להוסיף פיצ׳רים חדשים ועצות שיעזרו לבעלי עמודי אינסטגרם לשפר את הקשר שלהם עם הקהל שלהם.

פייסבוק הוציאה מדריך אינסטגרם חדש לפני כמה שבועות.

למען ההגינות, רוב הטיפים שפורסמו די ידועים עבור מי שמנסה להגדיל את כמות העוקבים שלו או מי שלקח ייעוץ שיווק באינסטגרם.

עם זאת, טיפים אלה מגיעים ישירות מאינסטגרם, ולכן כדאי לצלול ישר ולענין ולשמוע מה יש למדריך החדש להוסיף לנו.

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

 

שימרו על תוכן אמיתי ואותנטי

זה אולי נשמע די ברור או לא ראוי לציון אבל אינסטגרם שמים דגש רב על זה, יותר ממה שאנו עשויים לחשוב.

מה זה אומר? אינסטגרם רוצה שנעלה תוכן אמיתי, פשוטו כמשמעו, שנהיה עצמנו!

כלומר, חשוב להראות את האישיות שלכם ולהיות אותנטיים עם קהל העוקבים.

אל תנסו לפרסם תוכן שעבר ״אובר״ הפקה או יותר מדי "מושלם". תהיו ייחודיים.

באינסטגרם חשוב לשמור על תוכן אמיתי ואותנטי

באינסטגרם חשוב לשמור על תוכן אמיתי ואותנטי

 

פרסמו לעיתים קרובות ותהיו יצירתיים

חישבו על זה בצורה הגיונית, אם אתם מתחילים לעקוב אחרי מישהו והוא מפרסם פעם בחודש או יותר, סביר להניח שתשכח ממנו במהירות.

לכן, חשוב להעלות פוסטים באופן קבוע. אם אתם לא יכולים להתחייב פעם ביום, לפחות הקפידו לפרסם משהו אחת לשבוע בפיד שלכם, סטוריז, Live או IGTV.

יתר על כן, אינסטגרם מדגישה שוב כמה חשוב שתהיו פשוט אתם עצמכם. העלו פוסט בכל פעם שאתם יכולים ותהיו יצירתיים בעשותכם זאת.

תתקרבו לעוקבים שלכם

שוב, מאוד מתחבר להגיון. שימו לב למעריצים שלכם, העוקבים שלכם בחרו לעקוב אחריכם מסיבה מסוימת.

הם אוהבים אותכם ואת התוכן שאתם מציעים. תראו להם אהבה בחזרה.

כיום הכלים של אינסטגרם הופכים את זה לסופר קל.

התחילו שיחה עם העוקבים בפיד או בסטורי או פשוט הגיבו חזרה על תגובות לפוסטים שאתם מעלים.

כמו כל דבר בחיים, הדברים הקטנים אם אלו שיכולים להשפיע.

תהיו מספרי סיפורים

שתפו רגעים מהחיים שלכם עם העוקבים אחריכם. שתפו מאימון ועד ארוחה גדולה או אפילו קונצרט מדהים בו אתם משתתפים.

כל הרעיון הוא ליצור אינטראקציה אמיתית באינסטגרם. חישבו על העוקבים שלכם כחברים שלכם כי בסוף היום זה כל העניין.

כדי להצמיח קהילה, צרו קשר עם אנשים החולקים את אותם תחומי עניין שלכם או שמחבבים אותכם בגלל מי שאתם.

 

תעלו סטוריז ארוכים יותר

כיום תוכלו להעלות סטוריז ארוכים יותר, עד דקהֿ. עכשיו תוכלו להקליט סטורי של 15 שניות ולשמור הקלטה שאורכה מגיע עד לדקה.

תראו את כל הסרטונים שהקלטתם (מופרדים ב -15 שניות כל אחד) במגש תמונות ממוזערות. בסיום תוכלו לערוך כל סרטון שתרצו.

ישנו פיצ׳ר נוסף מגניב שנוסף לסטוריז ויכול להיות נהדר עבור כל מי שמחפש דרך קלה להעלות יותר מאשר סטורי אחד בכל פעם, בדרך כלל מותגים וחברות המחפשים קידום אינסטגרם יומי ובזמן קצר.

כעת תוכלו להעלות עד 10 תמונות או סרטונים ישירות מהמצלמה שלכם.

העלו תמונות לסטורי היישר מגלריית התמונות שלכם

העלו תמונות לסטורי היישר מגלריית התמונות שלכם

תוכן ממותג

אינסטגרם מוודאה שכל משפיען בפלטפורמה המקדם איזה סוג של עסק יתייג את העסק ויהיה שקוף וברור על השותפות בין השניים.

זוהי הדרך שבה אינסטגרם שומרים על שיתוף הפעולה העסקי שקוף וכנה.

כפי שאתם כבר יכולים להבין מתוך מאמר זה, אתם יודעים כי שמירה על אותנטיות היא אחד הדברים החשובים ביותר עבור צוות אינסטגרם.

לכן, הם מצפים שכאשר אתה משתפים פעולה עם מותג כלשהו, כמשפיענים עליכם לבחור במסעות הפרסום המתאימים לכם ולמי שאתם.

ביחרו מוצרים ושירותים שרלוונטיים לכם ולנישה שלכם, במילים אחרות, אתם צריכים ממש לאהוב אותם.

זאת בכדי להבהיר כי אנשים לא טיפשים, הם יראו אם אתם מקדמים משהו שאתם אפילו לא אוהבים או משתמשים בו.

IGVT: תהיו שם ראשונים

IGVT הוא פיצ׳ר חדש למדי של אינסטגרם. העניין הוא, לא הרבה משפיענים יודעים כיצד להשתמש בו לטובתם.

אם אתם מעלים סרטונים קצרים, רגעים יומיומיים אתם יכולים להשתמש בפיד שלכם או בסטוריז.

עם זאת, אם אתם רוצה ליצור קשר טוב יותר עם הקהל שלכם, להביא לכך שהקהל שלכם יכיר יותר את התוכן שלכם, כך שבסופו של דבר יגיע לאתר האינטרנט שלכם, או יכיר את המוצר שלכם טוב יותר, IGTV הוא התשובה!

IGTV מאפשר לכם להעלות עד 10 דקות של סרטונים, למרות שמומחי שיווק של אינסטגרם ממליצים לעשות אותם בין 2-3 דקות מקסימום.

טיפ מיוחד אחד של צוות אינסטגרם הוא שכל עוד מישהו צופה ב- IGTV שלך לפחות 3 שניות זה נחשב לצפיה.

עכשיו חישבו על כמה נהדר זה יכול להיות למשוך אנשים נוספים לערוץ החדש שלכם.

 

צעדים לקידום סרטון ה –IGVT שלכם

עכשיו אם אתם חושבים שאינסטגרם סיימו עם עצות מועילות וכל הטוב הזה, חישבו פעמיים.

אינסטגרם פירסמו מדריך צעד אחר צעד כדי להראות לכם משפיענים כיצד לקדם את IGTV עם שדות בהם אתם כבר משתמשים כמו פיד, סטוריז או Live.

אלה הם השלבים לעשות זאת:

שלושה ימים לפני שאתם מתכננים להעלות את וידאו ה- IGTV שלכם עלו הצצה חטופה, מאחורי הקלעים, או מה שתרצו, מהווידיאו הקרוב שלכם בסטורי.

יומיים לפני תוכלו לפרסם סטיקר ספירה לאחור בסטוריז שלכם.

כאשר אתם מעלים את ה- IGTV שלכם אתם יכולים לכתוב תצוגה מקדימה על הפיד שלכם.

עד 10 דקות מההעלאה תוכלו לשתף סטיקר נוסף בסטורי שלכם ולפרסם את הקישור לוידאו ה- IGTV שלכם ברחבי פייסבוק, טוויטר וכל מדיה חברתית שהיא.

ביום שאחרי תוכלו לעלות בLive ולדון בתגובות לוידאו ה- IGTV שלכם.

זה יכול להפוך את אלה שהחמיצו את אתמול להצטער שפספסו ולא צפו בו בזמן הנכון, אז אולי יפעילו את ההתראות בנוגע לתוכן שלכם.

 

השלבים להעלאת IGTV באינסטגרם © Facebook

השלבים להעלאת IGTV באינסטגרם © Facebook

 

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

 

 

אם אהבת, בטח גם תאהב את...
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
איך להגדיל את החשיפה באמצעות הסטורי? Grow Your Exposure With Instagram Story
26 ביוני 2019
כל המאמרים, לייף סטייל, מדיה דיגיטלית
כנס שיווק בדיגיטל – מירושלים ועד לקצה העולם Digital Marketing Conference in Jerusalem
18 ביוני 2019
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
6 יתרונות לפרסום ממומן ברשתות החברתיות Advantages of Paid Social Media Advertising
12 ביוני 2019
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
איך ליצור תוכן מושך באינסטגרם Crush your content on Instagram
27 במאי 2019