איך להשתמש בפינטרסט כדי למכור יותר ללקוחות

פינטרסט הופכת להיות חזקה ומשמעותית יותר בספירת המדיה החברתית וכך הופכת במהירות להרבה יותר מאשר רשת חברתית המבוססת על אמצעיים חזותיים ותמונות בלבד.

אנשים רבים פונים לפינטרסט למענה על שאלות, קבלת רעיונות, השראה ופתרונות.

לכן, כיזמים, פינטרסט הוא מקום נהדר להיות בו ואם אתם עדיין לא שם, תחשבו כבר עכשיו על פתיחת חשבון חדש.

לאחר שיש לכם חשבון קיים בפינטרסט, הנה 3 עצות לקידום מכירות על ידי הפלטפורמה העוצמתית הזו:

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

 

פינטרסט מעולה לעסקים!

פינטרסט מעולה לעסקים!

 

הצמדת סיכות פינטרסט לאתרים באופן קבוע

מומלץ להצמיד ׳סיכות׳ (Pins) לאתר באופן קבוע, לפחות פעם בשבוע.

ה׳סיכות׳ של פינטרסט מפנות את המשתמשים לאתר ולדפי הנחיתה שלכם ובכך מקצרות את תהליך המכירה.

ככל שמשתמשי פינטרסט יקבלו את ה׳סיכות׳ בתדירות קבועה, כך סביר להניח שירצו להמתין ל׳סיכות׳ הבאות.

בנוסף, זמן טוב להוסיף ׳סיכות׳ הוא סביב אירועים עונתיים כמו: חזרה לבית הספר, יום האם, חג האהבה וכדומה.

בזמנים אלה, אנשים לעתים קרובות להוטים יותר לרכוש מוצרים שונים והם בשלים יותר לבצע קניה.

 

יצירת לוח שנה ותמונות בלתי נשכחות

פינטרסט מוצף בתמונות. כל יום, האתר מפציץ אנשים עם תוכן מכל רחבי האינטרנט.

לכן, חשוב לנסות להתבלט מתוך הקהל.

יצירת פאנל תמונות שנותן ערך מוסף או שסובב סביב נושא משותף הוא חיוני לגידול ההשפעה שלכם בפינטרסט.

כמה עצות מהירות ליצירת ׳סיכות׳ (Pins):

* השתמשו בתמונות יפות, זה כמובן כלל המפתח להצלחה ברשת חברתית ויזואלית כמו פינטרסט. 

* כתבו תיאור מפורט (בקטע הטקסט מתחת לסיכה) – הן לקידום בגוגל והן למשתמשים שיוכלו ליהנות מתוכן איכותי ולהבין את מהות התמונה

* הפכו את הפינים שלכם ל׳סיכות׳ שאפשר לרכוש מהן ישירות. 

 

בפינטרסט חשוב להתבלט עם תמונות מקצועיות ואסתטיות

בפינטרסט חשוב להתבלט עם תמונות מקצועיות ואסתטיות

 

קהל היעד שלכם

הנתונים הסטטיסטיים של פינטרסט וכלי הניתוח שלהם מציגים את הפעילות והנתונים על קהל היעד שלכם בפינטרסט.

באמצעות כלים אנליטיים אלו, אתם יכולים ללמוד אילו ׳סיכות׳ (Pins) הם הנצפות ביותר, האהובות ביותר, אלו שאיתן יש את האינטראקציה הגבוהה

ביותר וכו׳, כדי שנוכל לדעת מה היא הסיכה הרלוונטית ביותר לפרסום.

מה זה כלי הניתוח של פינטרסט (Pinterest Analytics)?

הכלי עוזר לנו להבין כיצד משתמשים מתייחסים ל׳סיכות׳ שאנו משתמשים בהם על סמך:

תדירות השימוש, המעורבות, ה׳סיכות׳ הנצפות ביותר ועוד.

לסיכום,

פינטרסט הינה רשת חברתית ויזואלית שמשלימה את מאמצי השיווק והפרסום של העסק שלכם

אם תדעו להשתמש בה בחוכמה וביעילות היא תוכל לעודד מכירות ואף להתאים לצרכי השיווק והמכירות שלכם.

אל תפספסו הזדמנות להשתמש בה לטובתכם!

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

 

 

אם אהבת, בטח גם תאהב את...
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
מחפשים עבודה חדשה? ללינקדאין יש דרכים חדשות למציאת המשרה הבאה Looking for a New Job? LinkedIn Has Some New Ways to Help
29 באפריל 2019
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
איך להשתמש ב״היילייטס״ של אינסטגרם ביעילות Using the "Highlights" Feature in Instagram Effectively
15 באפריל 2019
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
תכנית הצגת מודעות הוידאו של פייסבוק היא הדבר הבא בעולם הפרסום Facebook Showcase' is an up and coming medium for advertising'
8 באפריל 2019
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
מהפכת הבלוקצ׳יין: העתיד של השיווק הדיגיטלי כבר כאן! Blockchain Marketing: The Future of Digital Marketing is Now
25 במרץ 2019