איך להשתמש בלינקדאין כדי לקבל חשיפה מקסימלית ובניית קשרים מקצועיים

לינקדאין היא רשת חברתית מקוונת שנועדה ליצור קשרים מקצועיים בין המשתמשים שלה.

הבעיה היא שלא כולם יודעים כיצד למקסם את התכונות שיש לה כדי להגביר את החשיפה.

הרשת מאפשרת למשתמשים ליצור פרופיל אישי בו הם יכולים להציג את ניסיונם המקצועי וליצור קשרים עם משתמשים אחרים על מנת לקדם אינטרסים מקצועיים או עסקיים.

חוץ מהצגת ניסיון מקצועי בעבר ובהווה, פרופיל המשתמש מציג גם מחקרי רקע רלוונטיים והישגים לימודיים, כישורים ויכולות ייחודיים לצד המלצות מעסיקים.

כמו כן, לינקדאין גם מאפשר פרסום של הזדמנויות תעסוקה או יצירת שותפויות עסקיות.

עולם של הזדמנויות נמצא בהישג יד עם לינקדאין כדי לעזור לכם למצוא את העבודה הבאה שלכם, כדי לעזור למעסיק הבא שלכם למצוא אותכם, כדי לקדם את העסק שלכם, להיות מעודכנים בתחום המקצועי שלכם, ואפילו לייצר יותר לקוחות ומכירות.

במאמר זה נסביר מדוע צריך להשקיע קצת יותר בפרופיל הלינקדאין ולהיות פעילים יותר ברשת החברתית הזו כדי ליהנות מכל היתרונות החברתיים והמקצועיים שהיא יכולה לספק.

אז איך נשתמש בפרופיל הלינקדאין כדי ליצור רושם ראשוני חזק עבור לקוחות פוטנציאליים?

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

 

1. צרו פרופיל איכותי ברמה גבוהה

פרופיל לינקדאין הוא למעשה כרטיס הביקור של המותג המקצועי שלכם ברשת, ולמרות זאת אנשי מקצוע רבים יוצרים פרופיל שנראה כמו קורות חיים.

אם אתם מנסים למשוך לקוחות חדשים, רשימה של המעסיקים שלכם בעבר יכולה להיות תוכן משעמם ביותר כחלק מהפרופיל שלכם.

במקום זאת, עדיף ליצור פרופיל המציג את "האדם" שמאחורי הפרופיל.

 

פרופיל חזק ואיכותי הוא המפתח להגברת הנוכחות בלינקדין

פרופיל חזק ואיכותי הוא המפתח להגברת הנוכחות בלינקדין

 

איכות תמונת הפרופיל ותיאור כתובת האתר המעודכן

הרושם החזותי הראשוני הוא מאוד חשוב, לכן תמונת הפרופיל בלינקדאין חייבת להיות תמונה מקצועית ובאיכות גבוהה. 

לינקדאין היא לא המקום להעלות תמונה שמתאימה לפייסבוק, אלא תמונה מקצועית באיכות גבוהה, עם פנים מוארות היטב, ובגודל של לפחות 200×200 פיקסלים.

לא מומלץ להשתמש בתמונה קטנה מ- 200x 200 כי התמונה תהיה לא מפוקסלת ומטושטשת.

לאחר העלאת תמונה, התאימו אישית את כתובת האתר של הפרופיל שלכם כדי שאנשים יוכלו למצוא אותכם בקלות באינטרנט.

כתובת האתר צריכה להיות שם מלא, ללא כל דבר אחר.

כדי להתאים אישית את כתובת האתר בפרופיל לינקדאין, לחצו על הסמל "Me" בחלק העליון של דף הבית ובחרו "הצג פרופיל".

בדף הפרופיל, לחצו על "ערוך פרופיל ציבורי וכתובת אתר" בצד שמאל.

לאחר מכן, בקטע 'ערוך כתובת אתר', לחצו על הסמל 'ערוך' לצד כתובת האתר של הפרופיל הציבורי שלכם, הזינו את שמכם המלא ללא רווחים ולחצו על "שמור".

 

כותרת מושכת

אופטימיזציה של הכותרת שלכם, המופיעה ישירות מתחת לשמכם, חשובה במיוחד משום שהיא גלויה וניתנת לחיפוש.

הכותרת מוגבלת ל -120 תווים, לכן השתמשו במילות מפתח המשמשות לעתים קרובות את קהל היעד שלכם.

כדי להוסיף או לערוך את הכותרת, לחצו על הסמל "אני" בחלק העליון של דף הבית ובחרו "הצג פרופיל".

בדף הפרופיל, לחצו על הסמל "ערוך", אשר פותח "עריכת מבוא" של תיבת טקסט בה ניתן להזין תוכן חדש ובסיום, לחצו על "שמור".

 

התאמה אישית של פרטי יצירת קשר

מילוי המידע בלינקדאין של דרכי יצירת קשר ופרטים אישיים מעניקה לנו חשיפה מקסימלית לפרופיל.

כדי להמשיך ולבצע אופטימיזציה של המידע שלכם, שנו את ברירת המחדל של "תוויות איש קשר" (כגון "אתר אינטרנט פרטי" או "בלוג החברה") כדי לשקף מילות מפתח שבהן קהל היעד שלכם עשוי להשתמש כדי למצוא את המוצר או השירות שלכם.

כדי להוסיף פרטי קשר ולהתאים אישית תוויות אלו, לחצו על הסמל "Me" שבראש דף הבית ובחרו "הצג פרופיל".

בעמודה הימנית, לחצו על הסמל 'ערוך' לצד פרטי קשר ומידע אישי.

בתיבת הטקסט "ערוך פרטי איש קשר" שמופיעה, לחצו על "הוסף אתר אינטרנט" ו- "העתק והדבק" את כתובת האתר שלכם בשדה המתאים.

לאחר מכן, בחרו באפשרות "אחר" מהרשימה הנפתחת כדי שנוכל להזין את התיאור שלנו בשדה "סוג". בסיום, לחצו על "שמור".

השתמשו בסרטונים כדי לפרסם את המוצר או העסק שלכם

וידאו הוא דרך מצוינת לספר סיפורים, לשתף המלצות לקוחות, ולמעשה, להסביר מה אתם עושים.

כאשר אתם מציגים את עצמכם באמצעות וידאו, עם הפנים שלכם והקול, הפרופיל שלכם הופך לאישי יותר.

באמצעות וידאו, תוכלו להתבלט יותר, במיוחד אם המתחרים שלכם אינם כוללים וידאו בדף הפרופיל שלהם.

בשלב זה, לחיצה על 'העלה' אינה מאפשרת לכם להעלות סרטון לפרופיל הלינקדאין שלכם, לכן עליכם לטעון את הסרטון לאתר "מארח" ולאחר מכן לשתף את קישור הווידאו בפרופיל הלינקדאין שלכם.

אתה יכולים גם לשתף קטעי וידאו על לינקדאין מכל אחד מאתרי הווידאו הבאים: פייסבוק, Ustream, Vimeo, SlideShare, YouTube.

לאחר שתעלו את הסרטון לאתר "מארח", תוכלו להוסיף את סרטון ההקדמה לפרופיל לינקדאין שלכם.

בחלק העליון של דף הבית של לינקדאין, לחצו על הסמל "Me" ובחרו "הצג פרופיל".

לאחר מכן, בצד שמאל, לחצו על הסמל "ערוך" ליד "תמונת פרופיל" ותגללו למטה עד שתראו את הקטע "מדיה".

לחצו על "קישור", הדביקו את הקישור לסרטון שלכם ולאחר מכן לחצו על "הוסף", אז מופיעה תיבת הטקסט 'ערוך מדיה'.

הוסיפו "כותרת ותיאור" עבור הסרטון, ולבסוף לחצו על "החל" ולאחר מכן על "שמור".

מיומנויות והמלצות

השדה 'מיומנויות וכשרונות' של הפרופיל שלכם הוא מקלט למילות מפתח.

תחשבו על כל הכישורים שלכם והדגישו את הרלוונטיים ביותר בתחום.

כדי להוסיף מיומנויות, לחצו על הסמל "Me" ובחרו "הצג פרופיל". תגללו אל הקטע "מיומנויות ופרופיל" ולחצו על "הוסף מיומנות חדשה".

לאחר הקלדת "שם מיומנות" בתיבת הטקסט, לחצו על "הוסף".

כדי לסדר מחדש את הכישורים שלנו, הזיזו את הסמן מעל הסמל "שלוש שורות" בצד שמאל, וכאשר הסמן משתנה לסמל "העבר", לחצו על "גרור מיומנות" כדי לסדר מחדש.

בנוסף, ניתן גם להציג המלצות של לקוחות, אשר יסייעו לבנות אמון בעסק שלכם ולקדם את המוצר.

רקע מקצועי, תארים ותעודות

החינוך הוא קריטריון ליבה משמעותי בלינקדאין, ולכן השלמת השדה הזה מאוד חשוב, משמע גם אם לא למדתם באוניברסיטה, הזכירו את התיכון שבו למדתם.

כדי להוסיף פרטים על ההשכלה שלכם, לחצו על הסימן "+" בפינה השמאלית העליונה של הקטע "חינוך".

בתיבת הטקסט שמופיעה, ספקו פרטים על בית הספר, התואר, הלימודים והפעילויות שלכם. תוכלו גם להוסיף סרטון רלוונטי.

ישנו סעיף מיוחד עבור הישגים שבו ניתן להוסיף אישורים נוספים, פרסים, פרסומים, ופרטים חשובים אחרים כמו הכישורים המקצועיים שלכם וניסיון התעסוקה.

כדי להוסיף הישג, לחצו על הסימן "+" בפינה השמאלית העליונה של הקטע "הישגים" ובחרו מתוך הרשימה שמופיעה.

תיבת טקסט ספציפית לבחירה תופיע במקום שבו נוכל להזין את המידע הרלוונטי.

פנה לקהל המקצועי הנכון באמצעות לינקדין

פנה לקהל המקצועי הנכון באמצעות לינקדין

 

2. חידוד התוכן והתקשורת עם קהל הקוראים

הפרופיל שלכם אינו קורות חיים, ולכן אנו ממליצים לכתוב את הפרופיל באופן אישי ואותנטי יותר, כאילו אתם מנהלים שיחה עם מישהו.

כתבו בגוף ראשון, על מנת לאפשר לאישיות שלכם לבוא לידי ביטוי דרך הכתיבה, כך הקוראים יכולים להתחבר לטקסט.

פרסום עדכונים שוטפים מסייעים גם הם לשפר את פרופיל הלינקדאין.

אחד מעמודי התווך של הצלחה במדיה חברתית הוא עקביות, לכן כדאי לעדכן את מצב הפרופיל שלכם מדי יום עם תוכן המספק ערך לקהל היעד שלכם.

פרסום תוכן באופן עקבי בלינקדין ייתן לכם חשיפה גדולה יותר על בסיס האלגוריתם של לינקדאין.

תוכלו גם לשפר את החשיפה שלכם על ידי כתיבת מאמרים מעניינים ומושכים לקהל שלכם.

כדי לפתוח את כלי הפרסום של לינקדאין, לחצו על "כתיבת מאמר" בחלק העליון של העדכון.

מאז שלינקדאין שינתה את האלגוריתם שלה בפברואר 2018, היא מאפשרת לעלות את כל סוגי התוכן, כולל מאמרים ארוכים, סרטונים או עדכוני סטטוס קצרים (שנוספו על ידי כתיבת הודעה קצרה בחלק העליון של העדכון).

באמצעות שילוב של תוכן ושיתוף תוכן של אנשים אחרים, תוכלו לקבל חשיפה רבה יותר. לחשיפה נוספת, תוכלו גם לשתף את המאמרים שלכם בקבוצות רלוונטיות.

 

3. הרחבה ושמירה על קשרים שימושיים

דרך מצוינת להרחיב את רשת הקשרים שלכם היא פשוט לגייס קשרים חדשים והמלצות מאנשים נוספים.

השתמשו במעסיקים קודמים, מורים, מדריכים, עמיתים, לקוחות, וחברים בבית הספר והשתמשו באופציית ה"חיפוש" כדי למצוא אנשים שהם קהל היעד שלכם.

עצה: עליכם להשתמש ברשימת אנשי הקשר של כתובת דוא"ל אם יש לכם אחת, משם תוכלו לייבא הודעות דוא"ל של לקוחות או רשימות שיווק בדוא"ל ולסנכרן אותן עם פרופיל הלינקדין שלכם.

כלי זה ייתן לכם בסיס מצוין להגיע לאנשים שחולקים יחסים הדדיים עם לקוחות נוכחיים.

כדי לעשות זאת, לחצו על הסמל 'הרשת שלי' ובצד שמאל, לחצו על "אפשרויות נוספות באזור החיבורים שלך".

עכשיו תוכלו להזין את כתובת הדואר האלקטרוני שלכם או לבחור את "ספק השירות" שממנו תרצו לייבא את אנשי הקשר.

אם היבואן של לינקדאין אינו תומך בדוא"ל, עדיין תוכלו להזמין אנשים להתחבר באמצעות האימייל שלהם.

לינקדין מאפשרת לשמור על קשרים מקצועיים ושימושיים

לינקדין מאפשרת לשמור על קשרים מקצועיים ושימושיים

 

קבוצות לינקדאין הן דרך מצוינת להגדיל את רשת הקשרים שלכם.

ישנן כל מיני קבוצות, כך שתוכלו כמעט בוודאות למצוא כאלו הקשורות לקהל היעד שלכם.

קבוצות אלה מעניקות גישה לאנשים רבים שחשובים לעסק שלכם.

כדי למצוא קבוצות שמשקפות את תחומי העניין והיעדים שלכם, אנו ממליצים לכם לבדוק אילו קבוצות של אנשים בעלי תחומי עניין ויעדים דומים כבר קיימים ברשת הקשרים הנוכחית שלכם.

חפשו קבוצות לפי שם או מילת מפתח באמצעות תיבת החיפוש בחלק העליון של דף הבית.

הקלידו "מילות מפתח" או "שמות של קבוצות עניין" ולחצו על "חפש", משם בדף תוצאות החיפוש, לחצו על הכרטיסייה "קבוצות".

4. בניית לינקים נכנסים

על ידי הגדלת מספר הקישורים/לינקים הנכנסים לפרופיל שלכם ממקומות אחרים באינטרנט, Google תסמן אותכם כפרופיל אמין ופופולרי יותר.

כתוצאה מכך, פרופיל הלינקדאין שלכם יופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

הדרך להגדיל את הקישורים הנכנסים היא על ידי הוספת קישורים לאתרי מדיה חברתית אחרים לפרופיל הלינקדאין שלכם.

פרסמו מאמרים או פוסטים בבלוגים באתרים אחרים שתקשרו לפרופיל לינקדאין שלכם.

בנוסף, הוסיפו קישור לפרופיל הלינקדאין שלכם בקטע "מידע על" של דפים אלה.

לסיכום,

בין אם אתם רק מתחילים לעבוד עם לינקדאין, או שכבר השתמשתם בו ככלי שיווקי לזמן מה, אופטימיזציה של הפרופיל שלכם הינה חיונית להצלחה שלכם.

עם פרופיל שנבנה באמצעות תוכן בעל ערך ורשת רחבה, תוכלו להיות בטוחים שתמשכו יותר תשומת לב, ובסופו של דבר, תקבלו תוצאות עסקיות טובות יותר. בהצלחה!

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

 

 

אם אהבת, בטח גם תאהב את...
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
ארבעה כלים חינמיים לעיצוב תמונות במדיה החברתית Four Free Tools for Designing Images for Social Media
12 בפברואר 2019
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
איך להשתמש בחנות אינסטגרם כדי לקדם את העסק How to use the Instagram Marketplace for your Benefit
4 בפברואר 2019
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
מנהלים קמפיין פרסומי? הכירו את האפליקציות הטובות ביותר לשם כך Managing a Campaign? There’s an App for that
4 בינואר 2019
כל המאמרים, לייף סטייל
ערב עם דניאל ווין ומשפחת המלוכה שאומברג-ליפה The Princely Family Of Schaumburg-Lippe
26 בדצמבר 2018