שימוש בהיי לייטס סטוריז באינסטגרם

היי לייטס סטוריז הם למעשה סיפורים שאנו יכולים להראות ולהציג בפרופיל שלנו.

בניגוד לסטוריז שנשארים באויר רק 24 שעות לאחר העלתם לאינסטגרם, ההייליטס נשארים כמה זמן שרק נרצה, ונוכל לקבוע מתי לעלות ומתי להוריד אותם.

חשוב לציין כי ההיילייטס הם סיפורים שמורים, כלומר נצטרך ליצור סטורי ואז להפוך אותו להיילייטס.

במאמר זה אפרט כיצד אפשר לשנות את כריכת (Cover) סיפור האינסטגרם שלנו, מברירת המחדל שמוצעת לנו, לכריכה ממותגת ומרשימה.

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

מדוע כדאי למתג את כריכת ההיי לייטס ?

התכונה Instagram Highlights מאפשרת לנו לקבץ ולשמור תוכן חשוב, חינוכי או מבדר מהסיפורים שלנו.

שלא כמו סיפורים רגילים אשר נעלמים לאחר 24 שעות, סיפורי ההיי לייטס נשמרים בקטגוריות מותאמות אישית בדף הפרופיל שלנו,והם נשארים  שם עד שנבחר אחרת.

אפשר לדמות את ה'היי לייטס' למעין "תיקיות" של תוכן, כאשר כל תיקיה מכילה סירטונים בנושא מסויים.

לאחר שיתוף הסיפור שלנו, נוכל לשייך את אותו הסיפור לתיקיה שנבחר תחת הנושא המתאים.

מיתוג כריכת ההי לייטס בחשבוננו, תעניק לחשבון מראה מקצועי, מזמין ומסודר, ובתור בעלי מותג אשר מעוניינים לקדם מכירות דרך חשבון האינסטגרם, רצוי ומומלץ גם לשים דגש על מיתוג כריכות ההיי לייטס.

חלוקת ההיי לייטס לקטגוריות שונות

 

לאחר שייצרנו 'היי לייטס', ניתן לו שם. נוכל להשתמש ב -15 תווים לכל היותר, אך מומלץ להשתמש בשם קצר וקולע, בכדי שמשתמשים אחרים יוכלו לראות את שם התיקייה המלא, כשהם ייכנסו לפרופיל. 

כברירת מחדל, אינסטגרם משתמשת בתמונה הראשונה שהוספנו להיי לייטס ככריכה לאותו ההיי לייטס. 

עם זאת, יש בידנו את האפשרות להחליף את הכריכה, למראה יותר ממותג, מקצועי ואטרקטיבי.

נרצה ליצור כריכה נקיה ועיקבית בסגנון שלה בכל ה"תיקיות", בכדי שלא ניצור מראה מבולגן בפרופיל שלנו.

הנה כמה דרכים שבהם נוכל להשתמש בכדי למתג את הכריכה של סיפוריי ההיי לייטס בחשבוננו-

1) עיצוב הכריכה של קטגוריות שונות בהיי לייטס

בכדי להוסיף מראה ותחושה ממותגת להיי לייטס שלנו, ניצור כריכות מותאמות אישית, המשקפות את המראה והסגנון שברצוננו להעביר לעוקבים שלנו.

ניתן לשלב לוגו, סמל, תסריט או תמונה רלוונטית בעיצובים שנבחר.

ישנה אפשרות לעצב את התמונות בתוכנת פוטושופ, או כל כלי עיצוב גרפי לבחירתנו.

אפשרות נוספת היא פשוט לעצב את הכריכה ממש בתוך הסטורי.

נוכל ליצור כריכה ללא תמונה ופשוט לרשום את נושא התיקייה. כדי לעצב כריכה בדרך זו, נפתח את הסטורי ונגלול אל האפשרות 'סוג' (Type) ונבחר את סגנון הגופן המתאים לנו.

עיצוב כריכת היי לייטס

לאחר שבחרנו את הגופן המתאים, נקיש על המסך בכדי להוסיף את הטקסט הרצוי, ולאחר מכן נלחץ על הלחצן הלבן העגול עם החץ.

בחירת גופן רצוי לכריכת ההיי לייטס

אם נרצה, נוכל להתאים אישית את העיצוב שלנו על ידי שינוי צבע הטקסט, צבע הרקע, הגופן ועוד.

רצוי לזכור את הטיפים הבאים בעת יצירת תמונות כריכה-

יש למרכז את כל האלמנטים כגון טקסט, לוגו וסמלים בתכנון העיצוב.

מומלץ לשמור על העיצוב פשוט בהתחלה. ובהמשך לנסות להיות יותר יצירתי. 

2) הוספת הכריכות המעוצבות לסטורי

לפני שנוכל להשתמש בעיצובים החדשים של הכריכות, תחילה נצטרך לעלות אותם לסטורי שלנו, ולאחר מכן לשייך אותם להיי לייטס המתאים.

לשם כך, נחזור לפרופיל שלנו, ונקיש על תמונת הפרופיל בכדי לצפות בסטורי שלנו, כאשר תמונת הכריכה נפתחת, נקיש על סמל הלב- 'היי לייטס'.

 

התאמת הכריכה המעוצבת להיי לייטס

 

3) עדכון כריכות ההיי לייטס שלנו עם המיתוג החדש שבחרנו

השלב הבא הוא לעדכן את כריכות ההיי לייטס עם המיתוג החדש שלנו. נקיש על תיקיית ה'היי לייט', ונלחץ על הסמל שלוש נקודות שבפינה השמאלית התחתונה.

כעת נלחץ על 'ערוך היי לייטס', ונוכל לראות אפשרויות לעריכה של הכריכה.

נוכל לשנות את שם ההיי לייטס, או למחוק היי לייטס שאיננו רוצים להשתמש בהם יותר.

בכדי לשנות את הכריכה, נקיש על 'עריכת כריכה'  ונבחר את ההיי לייטס החדש והממותג שלנו.

ניתן לגרור את התמונה על המסך בכדי למקם אותה מחדש.

לאחר מכן נקיש על 'בוצע' כדי לשמור את השינויים.

בחירת תמונה לכריכת ההיי לייטס סטורי

 

לסיכום

העלאת סיפורים ושימוש ב'היי לייטס' באינסטגרם, יכול להיות כלי רב עוצמה עבור העסק שלנו.

מיתוג הכריכה של היי לייטס בחשבוננו יעניק לחשבון מראה מקצועי, אטרקטיבי ומושך את העין.

וזוהי בהחלט דרך טובה להזמין את העוקבים שלנו 'לצלול' עמוק לתוך העסק שלנו, או המותג שאנו מעוניינים לשווק.

 

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

אם אהבת, בטח גם תאהב את...
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
יותר המרות בדף הנחיתה באמצעות פייסבוק Convert More Visitors With Facebook
17 ביולי 2018
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
המדריך המושלם לשיווק באינסטגרם The Ultimate Instagram Marketing Guide for Driving Real Results
6 ביולי 2018
כללי, מדיה דיגיטלית
אינסטגרם מוסיפה תגיות קניה חדשות בסטורי Instagram Adds New Shopping Tags Within Instagram Stories
3 ביולי 2018
כללי, מדיה דיגיטלית
אינסטגרם משיקה אפליקציית IGTV – העלאות וידאו באורך שעה Instagram launches IGTV app for creators,1-hour video uploads
27 ביוני 2018