6 פיצ'רים חדשים שיעזרו לנו להגדיל את חשבון האינסטגרם שלנו

כיום, על מנת להגדיל חשבון אינסטגרם בשנת 2018, רצוי להשתמש בכל כלי העומד לרשותנו.

בעבר, כל מה שעסק היה צריך לעשות הוא לעלות תוכן טוב, על בסיס עקבי, ומיד אחר"כ לצפות בעליית העוקבים של החשבון.

אך כיום הדברים שונים מבעבר. במערכת האקולוגית החברתית של היום (ובזכות אלגוריתם אינסטגרם "כל יכול" ), קשה יותר מאי פעם להשיג יותר עוקבים, אך זה לא בלתי אפשרי!

זה בעיקר מסתכם בכך שרצוי שנדע באילו תכונות אינסטגרם יש את הפוטנציאל הגדול ביותר,שיעזור לנו לקבל יותר חשיפה, ולעודד מבקרים רבים ללחוץ על כפתור "עקוב" כאשר הם נוחתים על הפרופיל שלנו.

במאמר זה נכיר 6 פיצ'רים חדשים שיוכלו לעזור לנו להגדיל את חשבון האינסטגרם שלנו בקלות!

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

 1) הגיע הזמן לשנות את הפרופיל לפרופיל עיסקי

רק לאחרונה אינסטגרם נותנת למשתמשים סיבה חדשה וטובה לעבור לפרופיל עסקי.

בעבר, לחשבונות שעשו את המעבר לפרופיל עסקי, היתה גישה לפיצ'רים רבים ונהדרים, כמו כפתור "צור קשר", או "Instagram Insights", ואת האפשרות לקדם פוסטים שונים, ולהוסיף קישורים לסיפורי האינסטגרם.

אבל לאחרונה, הודיעה אינסטגרם על שינוי גדול של ה- API שלהם, וכעת היא מאפשרת לפרופילים עסקיים את היכולת לתזמן פוסט באופן אוטומטי, לפירסום באינסטגרם במועד מאוחר יותר.

בעוד שבעבר, בכדי לתזמן פוסט למאוחר יותר, היה עלינו לפתוח "לחץ על הודעות", להדביק את הכיתוב וללחוץ על "שיתוף באינסטגרם". עם שינוי ה- API, הפוסטים המתוזמנים שלנו יפורסמו אוטומטית לחשבון בזמן שנבחר.

על ידי תזמון הודעות באינסטגרם,נוכל לחסוך זמן רב בשיווק, מה שיתן לנו יותר זמן להתמקד למעשה בהגדלת החשבון עצמו. אך זו לא הסיבה היחידה להקים פרופיל עסקי באינסטגרם.

ניקח לדוגמא את התכונה "Insights". היכולת הפשוטה לעקוב אחר ההופעות, ההגעה והמעורבות בחשבון, מתוך האפליקציה בנייד היא בעלת ערך רב עבור עסקים.

יש גם את העובדה כי פרופילים עסקיים יכולים להפעיל מודעות אינסטגרם, שהן דרך יעילה עבורם בכדי ליצור מכירות ,מה שיגרום למעורבות רבה בחשבון.

כמו כן ניתן להוסיף קישורים שונים לסיפורי אינסטגרם וזה יכול לעזור לנו להגדיל את רשימת הדוא"ל שלנו, למכור מוצרים, ליצור יותר תנועה, ועוד.

 2) להגיע ליותר משתמשים באמצעות האשטאג של מיקום גאוגרפי או שימוש בסטיקרים

בשנת 2017, סיפורי אינסטגרם גדלו מתוך רצון מזדמן לשתף תמונות וסרטונים של היומיום שלנו, כעת הרצון להשתמש בסיפורי אינסטגרם מגיע ממקום שיווקי עבור עסקים.

באמצעות שימוש בהאשטאגס של מיקום גאוגרפי או אפילו שימוש בסטיקרים שונים שאינסטגרם מציע, יש לנו אפשרות להגדיל את המעורבות בחשבוננו.

שימוש בהאשטאגס של מיקום או סטיקרים, יעשו את ההבדל העצום עבור עסקים.

בעוד שבהתחלה יכולנו לשתף סיפורים רק עם העוקבים שלנו, כעת ניתן לחפש על פי מיקום האשטאג, כלומר, כל אחד יכול לראות את סיפורי האינסטגרם עכשיו.

לדוגמה, אם אנו מפרסמים סיפור במאפייה בפורטלנד, נוכל לתייג את המיקום באמצעות מדבקה, והסיפור שלנו יופיע בסיפורי אינסטגרם של אותו מיקום.

הדבר נכון גם עבור מדבקות ההאשטאגס. כאשר משתמש מתייג האשטאג מסויים בסטורי שלו, הוא יופיע בדף ההאשטאג שבו השתמש. 

אם לעסק שלנו יש מיקום פיזי (רצוי מאד שיהיה), נוכל לעודד מבקרים לתייג את העסק שלנו בסטורי שלהם, מה שיספק לנו חשיפה רבה יותר, ויוביל לעוקבים רבים יותר.

ואם אין לנו מיקום פיזי, עדיין נוכל לעודד משתמשים לשתף את ההאשטאג הממותג של העסק שלנו בסיפורים שלהם, וזוהי דרך נהדרת לבניית מודעות והכרה למותג.

3) הפיכת מבקרים בחשבון לעוקבים

אופטימיזציה של מראה הפרופיל שלנו, הוא חיוני מאד, אם ברצוננו  להגדיל את החשבון העיסקי או הפרטי שלנו.

הפרופיל הוא כמו כרטיס הביקור שלנו, וזוהי ההזדמנות ליצור רושם ראשוני נהדר. הפרופיל צריך להיות אסטתי, עיקבי ומזמין, בכדי "לפתות" אנשים חדשים לעקוב אחרינו.

שימוש בסטורי "היי לייטס" הוא תוספת בעלת ערך רב עבור עסקים, כי הם מאפשרים למותגים שונים, להאיר ולהציג בקלות ובמהירות, את התוכן שלהם.

נוכל להראות מוצרים, תנועה, או לשווק את המותג שלנו בקלות באמצעות סטורי "היי לייטס".

4) הגדלת החשבון על ידי מיטוב אסטרטגיית התוכן שלנו

בכדי להגדיל את חשבון האינסטגרם שלנו, עלינו להבין את הקהל שלנו ואת ביצועי התוכן. במילים אחרות, אנחנו צריכים ליצור מעקב אחר ניתוחי האיסטגרם שלנו.

בעוד שכלי הניתוח Instagram Insights נמצא כבר זמן מה ברשותנו, עד לאחרונה,יכולנו לגשת לתובנות אלו רק מהאפליקציה בנייד.

אבל הודות לעדכון האחרון, פרופילים עסקיים יכולים כעת לגשת אל הניתוחים שלהם ולדו"חות ישירות מממשק ה- API. פירוש הדבר שעסקים יכולים לעקוב אחר הביצועים של התוכן שלהם, בצורה יעילה יותר על ידי שימוש בכלי ניתוח חיצוני, שלא קשור לאינסטגרם.

אינסטגרם insights

אינסטגרם insights

Instagram Insights  מציעה לעסקים דרך נוחה יותר לעקוב אחר הניתוחים שלהם, לשפר את התוכן שלהם, ובסופו של דבר להגיע למשתמשים נוספים.

על ידי מעקב אחר נתוני מעורבות כגון: "אהבתי", "הערות" או קליקים, תהיה לנו הבנה ברורה יותר לגבי סוגי התוכן שמניבים את הביצועים הטובים ביותר, ואז נוכל להשתמש בנתונים אלו בהמשך דרכנו.

אנו בעצם מבצעים אופטימיזציה של אסטרטגיית התוכן שלנו לצורך מעורבות מקסימלית בחשבון.

5) שימוש ב- LIVE בסיפורי אינסטגרם

Instagram Live יכול לספק ערך עצום עבור עסקים.

בעוד שרוב העסקים משתמשים ב- Instagram Live בכדי לפרסם מוצרים ושירותים חדשים, או להריץ שאלות ותשובות, ישנו גם פוטנציאל גדול בהשגת עוקבים חדשים.

אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא לחקור מגמות באינסטגרם, נוכל גם לראות שידורים חיים טרנדיים במגמת עלייה, בדף ה 'חקור' על ידי הקשה על הלחצן 'התחל בשידור חי' שבפינה הימנית העליונה של המסך.

לפי אינסטגרם, הסרטונים המובילים בשידור חי אשר מופיעים בראש הדף 'חקור', מגיעים לראש הרשימה, בשל כמות הצופים (למעלה מ- 100), המעורבות, והקרבה למיקום המשתמש.

6) שיווק באמצעות משפיענים

לאור הפופולריות ההולכת וגדלה של שיווק המשפיענים, אינסטגרם פרסמה לאחרונה פיצ'ר 'שותפות חדשה בתשלום', המסייעת למשקיעים לחשוף את הפוסטים הממומנים שלהם בקלות רבה יותר.

תכונה זו פועלת למעשה ככלי תוכן ממותג, המאפשר למשפיענים (ומעודד אותם) לזהות פוסטים ששולמו על ידי מפרסמים.

אבל מעבר לכך שתוכנה זו מקלה על המשתמשים לזהות פוסטים ממומנים, התכונה מציעה יתרון משני לעסקים: היכולת לקבל הופעות נוספות.

באמצעות הפיצ'ר 'שותפויות בתשלום', כאשר פוסט מתויג, אנשים יראו "שותפות בתשלום עם [שותף עסקי]" בכותרת ההודעה שבה בדרך כלל נראה את מיקום הפוסט.

לסיכום

ככל שהעדכונים של האלגוריתם של אינסטגרם, ממשיכים להשפיע על יכולתם של אנשים להגיע לקהלים חדשים, חשוב יותר מתמיד למצוא דרכים חדשות לגידול חשבון האינסטגרם.

למרבה המזל, תכונות חדשות אלה יכולות להועיל מאד בהגדלת החשבון.

כל מה שעלינו לעשות הוא להיות עיקביים, ליצור תוכן עינייני, ולנסות לחדש ולרענן ככל האפשר.

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

אם אהבת, בטח גם תאהב את...
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
יותר המרות בדף הנחיתה באמצעות פייסבוק Convert More Visitors With Facebook
17 ביולי 2018
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
מיתוג כריכת סיפורי ההיי לייטס באינסטגרם How to Customize Your Instagram Story Highlights Cover
10 ביולי 2018
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
המדריך המושלם לשיווק באינסטגרם The Ultimate Instagram Marketing Guide for Driving Real Results
6 ביולי 2018
כללי, מדיה דיגיטלית
אינסטגרם מוסיפה תגיות קניה חדשות בסטורי Instagram Adds New Shopping Tags Within Instagram Stories
3 ביולי 2018