תיזמון פוסטים למועד מאוחר יותר באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמה שצומחת במהירות, ועסקים רבים חושקים להיכנס לעולם הזה, על מנת לחזק את הנוכחות שלהם בעולם המדיה הדיגיטלי.

פירסום פוסטים באופן עיקבי הוא דבר חשוב מאד לחשבון באינסטגרם, במיוחד אם זה חשבון עיסקי, המעוניין לשווק ולמכור מוצר כלשהו.

בעולם עסוק של היום, לעיתים קשה להיות עיקביים, וקורים מצבים שפוסטים לא מתפרסמים באופן שוטף, מה שיכול להזיק לחשבון. ישנה חשיבות רבה לתיזמון העלאת הפוסט.

כעת, אינסטגרם עושה לנו חיים קלים, ומאפשרת לנו לתזמן פוסטים ישירות באמצעות פיצ'ר חדש של "פרסום אוטומטי".

השימוש בפיצ'ר זה, יחסוך לנו הרבה זמן בהתעסקות עם הפוסטים, מה שיפנה לנו זמן לעסוק בעוד דברים הקשורים לשיווק וקידום המוצר שלנו.

המטרה של פיצ'ר זה בעצם היא לפשט את השיווק באינסטגרם, ולהפוך אותו נגיש לכל העסקים.

במאמר זה נלמד כיצד להגדיר את החשבון שלנו ל "פרסום אוטומטי" במועד שנבחר.

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

Later App

כל הצעדים לתיזמון הודעות לפירסום באופן אוטומטי 

באמצעות שימוש באפליקציה Later  הפוסטים שלנו יפורסמו באופן אוטומטי באינסטגרם בזמן מוגדר מראש.

האפליקציה נוחה וקלה לשימוש, בעלת חבילות שונות, שאחת מהן היא ללא תשלום.

וככה זה עובד:

1) "פרסום אוטומטי" באינסטגרם זמין רק לפרופילים עסקיים. בכדי להחליף את החשבון הפרטי לעיסקי, עלינו לחבר את חשבון האינסטגרם שלנו לדף עיסקי בפייסבוק.

2) תזמון "פרסום אוטומטי" באינסטגרם יתבצע, רק על ידי שימוש בתמונות בודדות. בכדי לפרסם קטעי וידאו או אלבום תמונות, עדיין נצטרך ליצור פוסט באופן ידני.

תיזמון הודעות אינסטגרם במועד מאוחר יותר

1) כאשר נתזמן את הפוסט שלנו , נוכל לבחור בין "פרסום אוטומטי" ו "התראות".

"פרסום אוטומטי" זמין רק עבור פרופילים עסקיים, שאימתו את דף הפייסבוק שלהם עם חשבון האינסטגרם.

בעת תזמון הפוסט שלנו, נוכל לבחור בקלות בין "פרסום אוטומטי" לבין "התראות" (Notification),  זה תלוי בנו.

2) אפליקציית Later שינתה את התיאור מ- "פרסום אוטומטי" ל- "תיזמון מהיר", ועשו שדרוג בתכונה הפופולרית, מה שיאפשר לתזמן פוסטים בכמות גדולה ומהירה במיוחד.

עם "תזמון מהיר", נוכל ליצור מעין טבלת פוסטים מתוזמנת משלנו, ולתזמן העלאת מספר פוסטים שונים בו זמנית, מבלי לבחור ידנית את השעה והתאריך עבור כל הודעה בנפרד.

איזה סוג של הודעות יפורסמו באופן אוטומטי לאינסטגרם?

ממשק ה- API של אינסטגרם, מגביל את הפרסום האוטומטי לפוסטים של תמונות בודדות בלבד.

פירוש הדבר שבעת פירסום קרוסלה (מודעה עם תמונות מתחלפות) או פוסט וידאו, עדיין נצטרך להשתמש בשיטת הפרסום "התראות".

האפשרות "פרסום אוטומטי" תוגדר כ"ברירת מחדל", לכן נקפיד לבחור "התראות" במידה ונרצה לפרסם את הפוסט שלנו באמצעות פירסום ה "התראות".

הנה תרשים שיכול לעזור לנו לקבוע האם הפוסט שלנו צריך להיות אוטומטי, או שנשתמש ב"Notification"-

אינסטגרם - שיטת פרסום לבחור

תרשים שיעזור לנו באיזו שיטת פרסום לבחור

 

מגבלות נוספות

1) המיקום ותיוג פרופיל, אינם פועלים עם "פרסום אוטומטי". אם ברצוננו להוסיף מיקום גאוגרפי, או לתייג מישהו בתמונה, נוכל לערוך את התמונה לאחר פרסומה, או להשתמש בפרסום ה"התראות".

2) כלי ה"שותפות בתשלום" של אינסטגרם (הודעות ממומנות), לא עובד עם "פרסום אוטומטי". כדי להוסיף לפוסט תיזכור שותפות (שמופיע בחלק העליון של הפוסט) נצטרך להשתמש ביישום המקורי של אינסטגרם.

3) אין אפשרות לתזמן "סיפורים" באינסטגרם עם "פרסום אוטומטי". נצטרך להעלות סטורי בצורה ידנית דרך אינסטגרם.

לסיכום

אפליקציית Later  מאפשרת ליזמים להגדיל את העסק שלהם באמצעות שיווק באינסטגרם. שיווק יעיל, מהיר וחוסך זמן מיותר.

האפליקציה תאפשר לנו לשמור על עיקביות, מה שיראה על מותג רציני, מקצועי ומזמין לרכישה.

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

אם אהבת, בטח גם תאהב את...
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
יותר המרות בדף הנחיתה באמצעות פייסבוק Convert More Visitors With Facebook
17 ביולי 2018
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
מיתוג כריכת סיפורי ההיי לייטס באינסטגרם How to Customize Your Instagram Story Highlights Cover
10 ביולי 2018
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
המדריך המושלם לשיווק באינסטגרם The Ultimate Instagram Marketing Guide for Driving Real Results
6 ביולי 2018
כללי, מדיה דיגיטלית
אינסטגרם מוסיפה תגיות קניה חדשות בסטורי Instagram Adds New Shopping Tags Within Instagram Stories
3 ביולי 2018