"תגיות קניה" לעסקים

אינסטגרם הודיעה על הוספת "תגיות קניה", מה שיאפשר למשתמשי קצה לבצע רכישה מיידית דרך האינסטגרם – וישנה את כללי המשחק לעסקים ולחברות שמקדמות ברשת.

"תגי קניות" של אינסטגרם – בדיוק כפי שהם נשמעים – מאפשרים לעסקים זכאים להוסיף תגי מחיר ותיאור לפריטים ספציפיים, בכל תמונה שמעלים באינסטגרם, שכאשר לוחצים עליה, זה מעביר את המשתמש שהקליק, לאתר בכדי לרכוש את הפריט.

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

אינסטגרם מאפשרת בהדרגה "תגיות קניה" בכל העולם

אינסטגרם מעט איטית בהשקת התכונה הפוטנציאלית אשר תשנה את המשחק, ולוקחת את הזמן עם בדיקות ראשוניות רבות, בכדי להבטיח את התהליך בצורה הנכונה, כזו שלא "תאיים" על המשתמשים.

היא עושה זאת בהדרגה וכעת מאפשרת את "תגיות הקניה"  באופן נרחב יותר.

לאחר הרחבת האופציה בשנה שעברה, לעסקיי אופנה ולסוחרים אחרים בארה"ב, אינסטגרם כעת מאפשרת את
"תגי הקניה" גם באוסטרליה, ברזיל, קנדה, צרפת, גרמניה, איטליה, ספרד ובריטניה.

"אינסטגרם הוא מקום נהדר עבור אנשים לגלות ולשתף את תשוקותיהם"

כפי שהוסבר על ידי אינסטגרם: "אנו יודעים כי אינסטגרם הוא מקום נהדר עבור אנשים לגלות ולשתף את תשוקותיהם. באמצעות קניות באינסטגרם, תחושה זו של גילוי, הולכת עוד יותר קדימה, על ידי כך שאנו מספקים לאנשים חנות חזותית, בכדי שיוכלו לחקור מוצרים חדשים של עסקים שהם עוקבים אחריהם.

עם גישה קלה לתמחור ולפרטים על המוצרים, הקונים יכולים להקיש על פוסט מתויג בתוך התוכן, או דרך לחצן החנות בפרופיל של העסק, כדי לבצע את השלבים הבאים על מנת ללמוד עוד ".

shopping on Instagram

פורמט אטרקטיבי אשר ישים את אינסטגרם בפוקוס מירבי

 יותר מ -200 מיליון משתמשים יומיים של הפלטפורמה, מבקרים לפחות בפרופיל עסקי אחד באפליקציה בכל יום. 

באינסטגרם עדיין מקפידים מאוד על התרחבות בנושא "תגי הקניות", ולוקחים את הזמן, כדי לוודא שהם לא משבשים את חוויית המשתמש.
אבל כשההרחבה תתבצע, הרבה יותר עסקים יוכלו  לנצל את הפורמט האטרקטיבי – ומהלך זה, ללא ספק ישים את אינסטגרם בפוקוס גדול יותר.

shopping on Instagram

זכאות ל"תגיות קניה"

במידה ואנו מעוניינים ללמוד יותר, ראשית עלינו לבדוק האם העסק שלנו זכאי ל"תגיות קניה".

בכדי לבדוק את דרישות הזכאות של אינסטגרם, אפשר ללחוץ כאן ולעבור על השלבים.
ברגע שנסמן את כל התיבות, נוכל לשלוח את החשבון שלנו לבדיקה.

באינסטגרם אומרים שתהליך הבדיקה נמשך בדרך כלל מספר ימים, אך ייתכן שיקח זמן רב יותר, במידה ויזדקקו לפרטים נוספים. אם חשבוננו אושר, נקבל הודעה מאינסטגרם, ונוכל לשנות דרך האפליקציה את האפשרות לתייג מוצרים.
תיוג המוצר דומה לדרך בה אנו מתייגים אנשים או חשבונות אחרים, עסקים יכולים לצרף תגי קניות על ידי בחירת התמונה הרלוונטית ובחירת "מוצרי תג".
אחר שבחרנו את הפריט שברצוננו לקשר אליו מרשימת קטלוג המוצרים, נוכל להעביר את התג מסביב לתמונה, כדי לציין ולהדגיש את הפריט הנכון.

לסיכום

זהו צעד גדול עבור אינסטגרם. הרחבת הגישה למה שרבים רואים ככלי מפתח משמעותי, בהפקת רווחים העתידיים של האפליקציה, ובתוכניות העסקיות.

ובהחלט, זה הגיוני -כל כך הרבה אנשים באינסטגרם מסתכלים על תמונות מוצר בכל מקרה, מה שעושה את זה קל יותר להתחבר לתהליך הקנייה.

ובכך אינסטגרם והמותגים/ העסקים יוכלו לעשות שימוש רב יותר של הפלטפורמה.

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

אם אהבת, בטח גם תאהב את...
כל המאמרים, לייף סטייל
ברנינגמן 2018 Burningman
16 בספטמבר 2018
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
תיוגי וידאו באינסטגרם Instagram's New Video Tagging
2 בספטמבר 2018
כללי, מדיה דיגיטלית
אסטרטגיית סיפורים באינסטגרם: כיצד ליצור סיפורים שיתרמו לעסק Instagram Stories Strategy: How to Make Stories That Benefit Your Business
26 באוגוסט 2018
כל המאמרים, לייף סטייל, מדיה דיגיטלית
שידור ישיר ממליאת ראש עיריית בוורלי הילס בפעם הראשונה בהיסטוריה First Live Streaming At The BH City Hall 2018
20 באוגוסט 2018