אינסגטרם כלהזמן מתעדכנת ומתחדשת.
לאחרונה יצאה אינסטגרם עם האפשרות לקבע סיפורים ישנים בפרופיל המשתמש, בכלי ה- Stories Highlights, כך שלא ימחקו.
ה- "אינסטה-סטוריז" הוא כלי חשוב המסייע ביצירת תוכן, ונותן ערך מוסף לעוקבים בחשבון האינסטגרם.

מותגים בנ"ל וחברות ענק, כבר השכילו לעשות שימוש ב"אינסטה-סטוריז" כאסטרטגיית פרסום ייחודית.
אך גם הרבה מובילי דעת קהל ועסקים קטנים יותר, הפנימו את כללי המשחק ולכן ה"אינסטה-סטוריז" שנמצא בראש הפיד שלנו, הוא הרבה יותר אפקטיבי ויעיל, מעצם היותו אטרקטיבי ומעניין מהנעשה בפיד עצמו.

instagram highlights אינסטגרם

פירסום בכלים החדשים של הסטוריז

אינסטגרם הודיעה על שני כלים מרכזיים לסטוריז, שהולכים לשנות את מהות השימוש שאליה הורגלו מרבית המשתמשים באפליקציה.

הכלים החדשים, Stories Archive ו-Stories Highlights, יאפשרו למשתמשים לשמר את הסיפורים שלהם בארכיון, וכן לפרסם את ההיי-לייט של כל סיפור באופן מובלט בפרופיל המשתמש. המשתמש יוכל לאחסן מצבור של סיפורים ישנים בארכיון, לתת להם שם, לעצב את הכריכה (cover) ולשתף אותם בפרופיל שלו, במיקום שבו הם יופיעו מעל הפוסטים האחרים שהוא מעלה.

כתיבת כותרת היי לייטס סטוריז אינסטגרם

בחירת הסטורי שנרצה לשים ב"היילייט"

עד כה נעשה שימוש בארכיון רק בכדי לאחסן תמונות וסרטונים באופן שוטף,  לעומת זאת הארכיון סטוריז החדש, מאפשר למשתמש לשמר סרטון "סטורי" שלא ימחק אחרי 24 שעות. במידה והמשתמש העלה תמונה לסטורי ועברו ה-24 שעות, התמונה תשמר לו בארכיון והוא יוכל לצפות בו בכל עת.
יותר מכך,המשתמש יוכל להעלות את הסטורי שוב, למרות שכבר פג התוקף של הסטורי הראשון. במידה ולא ירצה,יוכל לבטל את האפשרות, וכך אף סטורי לא יישמר בארכיון.

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

כיצד שומרים תמונה בהיילייט של סטוריז?

  1. נכנסים ל"סטורי" שרוצים לשמור
  2. לוחצים על מקש "Highlights" בחלק התחתון
  3. לוחצים על מקש "New"
  4. בשלב הבא בוחרים כותרת ושומרים.
  5. בסיום, יופיע ההיי-לייט כעיגול בפרופיל המשתמש, אשר יתנגן כסיפור עצמאי כאשר מישהו יקיש עליו.
כתיבת כותרת היי לייטס סטוריז אינסטגרם

כתיבת כותרת היי לייטס סטוריז אינסטגרם

 

למה טוב לנו להדגיש את הסטוריז דרך כלי ה- "היי לייטס"?

מטרת השינוי היא להעביר את הסיפורים בהדרגה לקדמת הבמה באינסטגרם. כך, ה-Stories, שהיו ממוקמים בתחילה בחלק העליון של הפיד יעברו מעכשיו גם לחלק העליון של פרופיל המשתמש עצמו.

הכלי החדש מאפשר למשתמש למקד את תשומת לב של העוקבים שלו לסרטונים המועדפים עליו, לשפר את האפקט הפוטנציאלי והויראלי של חשבון האינסטגרם, ובנוסף מייצר אופי ייחודי באמצעות הבלטת התוכן.
ההיי-לייט יישארו בפרופיל, כל עוד המשתמש יבחר להשאירם שם, ואין שום הגבלה לכמות ה-היי לייטס שהמשתמש בוחר לעלות לפיד שלו.
בכדי לערוך או להסיר היי-לייט, לוחצים ומחזיקים את עיגול ההיי-לייט שבפרופיל המשתמש, ובוחרים באופציה הרצויה.

 

מחיקה/עריכה סטוריז-הייליטס

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לסיכום

התכונות החדשות האלו באינסטגרם עשויות לעודד את משתמשי אינסטגרם,לפרסם עוד מגוון רחב יותר של תוכן, בידיעה שזה לא חייב להיעלם. בכך הדבר יעשיר את פרופיל האינסטגרם וייצור יותר עניין ומיקוד על תחומים שבעל החשבון מעוניין לשים עליהם דגש.

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

אם אהבת, בטח גם תאהב את...
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
4 שלבים לניהול תחרות אינסטגרם Four Steps For Running A Contest On Instagram
19 בספטמבר 2018
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
תיוגי וידאו באינסטגרם Instagram's New Video Tagging
2 בספטמבר 2018
כללי, מדיה דיגיטלית
אסטרטגיית סיפורים באינסטגרם: כיצד ליצור סיפורים שיתרמו לעסק Instagram Stories Strategy: How to Make Stories That Benefit Your Business
26 באוגוסט 2018
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
פיצ'רים יצירתיים באינסטגרם עבור משווקים Creative Instagram Features for Marketers
20 באוגוסט 2018