אינסטגרם יצאו עם אופציה חדשה מצויינת של הוספת קישור (לינק) לסיפורי אינסטגרם.

למה זה טוב לנו בכלל?

כבלוגרית, או ככותבת תוכן, אני תמיד מחפשת דרכים להגדיל את החשיפה של האתרים שלי. העובדה שאני מאד פעילה באינסטגרם, מייצרת לי עוד ערוץ מצוין של חשיפת האתר שלי לקהל היעד הרלוונטי לעסק שלי דרך הלינק בסיפורי אינסטגרם.

למי יש גישה לקישורים באינסטגרם?

כמו תמיד, אינסטגרם משיקה פיצ'רים חדשים בהתחלה רק לסיפורים שפורסמו תחילה בחשבונות מאומתים. בחודש מאי 2017, Instagram החלה בשקט להרחיב את מעגלי החשבונות שיוכלו להוסיף לינקים לסיפוריהם, ובעיקר יכולים לעשות זאת פרופילים עסקיים (לא פרופילים אישיים) שיש להם יותר מ -10,000 עוקבים באינסטגרם.

כרגע לא נראה שיש מגבלות גיאוגרפיות כלשהן על קישורים, וככל שהפיצ'ר החדש של הקישור יהיה פופולרי ובשימוש, אז כנראה שאינסטגרם תמשיך לאפשר אותה ליותר משתמשים.

איך מוסיפים קישור בתוך סיפורי אינסטגרם?

לינק בסיפורי אינסטגרם

השלבים בהוספת לינק בסיפורי אינסטגרם

להלן ארבעת השלבים (על פי תמונת ההמחשה כאן למעלה):

שלב 1: לאחר שהעלנו סרטון או צילמנו אותו ישירות דרך האינסטגרם, יש ללחוץ על האיור של הקישור בחלק העליון, לצד עורכי הסרטון האחרים.

שלב 2: כעת נרשום את הלינק שאליו אנו רוצים שהגולש יחשף.

שלב 3: גולש שיכנס לסרטון שלנו, יראה בחלק התחתון של הסרטון את המילים See More ובלחיצה על זה יגיע אל…

שלב 4: האתר עצמו, אשר יפתח לאחר הלחיצה (שבשלב 3).

גם לאחר שסיימנו להוסיף את הלינק – אפשר להמשיך לערוך את הסרטון ולרשום באמצעות Stickers וטקסטים שיש אפשרות להכנס אליו.

בהצלחה!

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

 

אם אהבת, בטח גם תאהב את...
כללי, מדיה דיגיטלית
מדוע אנחנו מתעלמים מהכללים של אינסטגרם? Instagram Policies We Overlook
20 באוגוסט 2017
כללי, מדיה דיגיטלית
כיצד פועל האלגוריתם של אינסטגרם ומדוע הוא טוב למשווקים Instagram's algorithm חלק ב'
10 באוגוסט 2017
כללי, מדיה דיגיטלית
כיצד פועל האלגוריתם של אינסטגרם ומדוע הוא טוב למשווקים Instagram's algorithm חלק א'
10 באוגוסט 2017
כללי, מדיה דיגיטלית
כיצד צרכנים מגיבים למותגים ברשתות החברתיות How Consumers Respond to Brands on Social Media
18 ביולי 2017