מיתוג ובנית קהילה באינסטגרם דורשת מחשבה, הבנה של הקהל ובנית תוכן טוב.
להלן כמה שיטות למתג ולהגדיל קהילה באינסטגרם:

1. הבנת האלגוריתם של אינסטגרם

יותר ויותר אנשים מצטרפים לאינסטגרם וככל שהזמן עובר, כך גם האלגוריתם של אינטסגרם משתנה בהתאם.
זה לא סוד שאנשים רואים את ההשפעות של אלגוריתם אינסטגרם על הנראות שלהם בעדכוני החדשות ולכן חשוב מאד לבנותת קהל שאוהב ומעריך את המותג שלכם, ולא סתם להגדיל קהל שאין לו כל עניין במותג.
החשיפה של החשבון שלכם בעדכון החדשות תהיה בעיקר לאנשים שאוהבים ויש להם אינטראקציה עם המותג (כלומר – הם מגיבים, מסמנים 'אהבתי', מתייגים חברים בתגובות (זוכרים איך? שימוש בשטרודל – להסבר מלא לחיצה פה) וכדומה).
חשבון עם הרבה עוקבים שאין לו הרבה פעילות,לא יתאנדקס גבוה בניוזפיד (עדכוני החדשות) של המשתמשים ולא יחשף הרבה. כתוצאה מכך פחות אנשים יראו את הפוסטים של החשבון, וכתוצאה מכך פחות אנשים יצרו אינטראקציה כגון תגובות או לייקים.

לכן לא מומלץ לקנות עוקבים אלא לבנות קהילת עוקבים שבאמת אוהבת את המותג.

אלגוריתם של אינסטגרם

2. נראות ומיתוג באינסטגרם

גם אם לחשבון אחד יש 400 עוקבים ולחשבון אחר יש 4,000 עוקבים וכל חשבון מקבל באופן קבוע 20 סימוני 'אהבתי' ושתי תגובות, החשבון עם מספר העוקבים הקטן יותר כנראה נתפס כרלוונטי יותר והקהל שעוקב אחריו, אוהב את המותג יותר מאשר אהבת הקהל למותג של החשבון עם מספר העוקבים הגדול יותר.
כלומר, חשבון שיש לו יותר עוקבים – ופחות אינטראקציה – ברור כי העוקבים הללו אינם אמיתיים או אינם באמת מתעניינים במותג ולכן – הפעילות או אחוזי ההמרה שהופכים את העוקבים  ללקוחות – נמוכים יותר.
תמיד עדיף שיהיו פחות עוקבים, אבל שיהיו רלוונטיים, ממוקדים ויוצרי אינטראקציה.

3. בנית פרופיל לקוח אידיאלי

כדי לבנות קהל אוהדים נכון, כדאי קודם להכיר את הקהל שלנו ולבנות לעצמינו פרופיל לקוח אידיאלי. להבין איפה הלקוח האידיאלי שלנו מסתובב, מה הוא עושה בשעות הפנאי, מה הכי יעניין אותו ועם מה יצור אינטראקציה. כשנלמד על הלקוח שלנו, נוכל להבין מה התוכן שיעדיף לראות ומה יתןלו ערך מוסף. יצירת הערך תטפח ותגדל את קהל העוקבים שלנו באינסטגרם ותביא לנו עוקבים חדשים ואינטראקציה מוגברת לאתר.

4. שימוש ב-hashtags

האשטאג (Hashtag) פופולרי מביא חשיפה לאנשים רלוונטיים בתחומים שונים. אחרי שמעלים פוסט לחשבון, מומלץ לשים כמות של האשטגים (אינסטגרם מאפשרת עד כ-30 האשטגים כל פעם) אשר יאפשרו חשיפה של פוסט מתחום מסוים לקהל הרלוונטי שלו, כשלוחצים על ההאשטאג.
השיטה שבה אני עובדת:
בתוך NOTES של הסמארטפון שלי יצרתי מספר רשימות של האשטגים, כל רשימה מכילה סביבות 30 האשטגים מאותו תחום,אשר אותם אני מעתיקה לפוסט (לתגובה הראשונה בפוסט) על פי רלוונטיות.
אני ממליצה ליצוררשימהשל האשטגים שיש בהם רק עשרות אלפי תמונות, ולא מליונים, כדי שהתמונה לא תיבלע לנו בתחתית העמוד, כי עלו רבות חדשות אחריה לראש הדף.

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

אם אהבת, בטח גם תאהב את...
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
חיפוש חדש באמצעות האשטג באינסטגרם Instagram's new Hashtag search
12 בנובמבר 2017
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
שיווק באמצעות משפיעני רשת לחשיפת מותג How to Use Influencers Marketing
2 בנובמבר 2017
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
איך להשתמש בסקרים של אינסטגרם Instagram Polls
12 באוקטובר 2017
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
מה מיוחד בסרטונים של לינקדאין? Introducing LinkedIn Video
25 בספטמבר 2017