במאמר הקודם שוחחנו על יצירת שידור "לייב" באינסטגרם, איך זה נעשה וריכזנו פונקציות שונות סביב הכלי ושימושו.

הפעם נתמקד יותר בנושא השיווק באמצעות כלי השידור באינסטגרם ולמה לא כדאי לנו להזניח את הכלי הזה בעת יצירת אסטרטגית עבודה לעסק שלנו בדיגיטל.

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

למה זה טוב לנו ומה אפשר לעשות עם זה?

1. חשיפה ללא עלות

אופצית הוידאו בשידור חי היא ללא עלות.
בעוד אנחנו נאבקים להגיע לחשיפה גבוהה ולכמות אינטראקציות באינסטגרם וגם בפלטפורמות שונות והרבה פעמים משקיעים כסף לשם כך בכלים שונים, אינסטגרם מאפשרת לנו להגיע לחשיפה גבוהה עם הוידאו יחסית לפוסט רגיל, ללא כל עלות.
גם לקהל שלנו וגם לקהל שאינו עוקב אחרינו אך הגיע אלינו במקרה ונחשף דרך החיפוש לסרטון שלנו.
מה גם, שאף אחד לא מצפה מהגולש לוידאו מושקע עם צלם, עריכה או עיצוב גרפי ועריכת וידאו. כל מה שצריכים זה את הסמארטפון.

2. יצירת "וובינרים"

אופצית "לייב" באינסטגרם מאפשרת לנו לעלות לשידור בפני כל העוקבים שלנו וגם בפני כאלו שאינם עוקבים אחרינו ולעשות וובינר או להציג מצגת או שיעור בדרך זו.
מומלץ לעדכן את העוקבים שלנו על מועד בו יתחיל הוובינר כדי שכולם יוכלו לראות אותו בזמן ולא לפספסו.
לקחת חלק בוובינר שמשודר דרך אינסטגרם "לייב" זה הכי קל כיוון שהכל מתרחש דרך הסמארטפון, שכולם ממילא נושאים עליהם כל היום.

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

3. הדרכות או קורסים

כל בעל עסק יכול לקבוע קורס או הדרכה על בסיס מועד קבוע מראש, כמו אחת לשבוע או אחת לחודש וכדומה והקהל ידע שאחת לכמה זמן הוא יוכל לקבל המון ערך ממי שמעלה את הקורס לשידור.
בנוסף, יוכל מעביר הסרטון להגיב להערות הגולשים בשידור חי תוך כדי ההדרכה.
למשל,
מאפרת תוכל להעביר קורס או הדרכה על איפור, כל פעם על סוג שונה או על חלק אחר בפנים,
שף יוכל להעלות מתכונים שלו או אופן בישול כל פעם קטע על מתכון אחר,
חברת כלי עבודה תוכל לתת סידרת טיפים על הכלים שלה, עם צילום של אופן השימוש וכדומה,
או כל בעל מקבוע אחר יוכל לתת ערך ועל ידי כך – יבטיח את שובו של הגולש לבקר אצלו שוב בחשבון.

4. שידור חי של אירוע חברה / כנס

בעת אירוע חשוב של החברה, ניתן לעשות שידור חי ובכך לגרום גם לקהל שלא יכול היה להגיע לאירוע, להרגיש כיאלו הוא לוקח חלק באירוע. בנוסף, זוהי דרך מצוינת להעביר את ראשי הפרקים של האירוע לאנשים הנמצאים עם הסמארטפון באירוע עצמו, אך בחלקים אחרים של האירוע (מתאים לאירועים גדולים עם כמה אולמות).
שידור של אירוע יכול לגרום לקהל לראות עד כמה החברה מקצוענית וללמוד על הערך שהיא מעבירה ללקוחותיה, ובכלל.

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

5. ראיון עם דמות מפתח

אחת לזמן מה יכול החשבון המפרסם את הוידאו לייצר ראיונות עם אנשי מפתח מאותו תחום. הרי בסופו של דבר מי שעוקב אחר החשבון שמפרסם את הוידאו, הם הקהל הממוקד שמתעניין בתחום המפרסם ולכן יעניין אותו בטח להכיר ולשמוע ראיונות ושיחות עם אנשים נוספים מאותו התחום.
כך הופך עצמו המראיין לדמות מפתח בעצמו ויביא אליו עוד ועוד אנשים שיתעניינו לשמוע ראיונות בהמשך.

6. פעילות בשיתוף פעולה עם הקהל שיכול להגיב בתגובות

ניתן לעשות פעילות אינטראקטיבית עם הגולשים, ליצור עימם סקרים ולהביא אותם לכתוב תגובות כתשובות לסקר. אפשר גם "להתייעץ" עם הצופים על נושאים שונים שיעניינו אותם ולגרום להם לחיבור עם המפרסם של הסרטון.
ככל שהקהל מתחבר יותר לבעל החשבון, או לדף העסק, כך יהיה קל יותר אח"כ לרכוש את אמונם ואולי גם לעבוד עימם בהמשך הדרך.

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

אם אהבת, בטח גם תאהב את...
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
חיפוש חדש באמצעות האשטג באינסטגרם Instagram's new Hashtag search
12 בנובמבר 2017
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
שיווק באמצעות משפיעני רשת לחשיפת מותג How to Use Influencers Marketing
2 בנובמבר 2017
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
איך להשתמש בסקרים של אינסטגרם Instagram Polls
12 באוקטובר 2017
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
מה מיוחד בסרטונים של לינקדאין? Introducing LinkedIn Video
25 בספטמבר 2017