אינסטגרם לא מפסיקה לחדש.

בהמשך למאמר הקודם בו סיפרתי על החידושים האחרונים באינסטגרם, בינהם בכמה מילים על הוידאו לייב, אני מביאה כאן הסבר מדוע כדאי להשתמש בו, כיצד משתמשים בו ו-3 דרכים לקדם עם הכלי הזה את העסק בלייב.

כיצד משתמשים בוידאו לייב

התמונה הבאה מתארת את שלושת השלבים של השימוש בכלי.

בשלב הראשון, לאחר שלחצנו על איור המצלמה ב"ניוזפיד" ונכנסנו לאופצית הצילום, נבחר במילה LIVE ובלחיצת כפתור נוכל להתחיל לצלם (כמו התמונה הימנית מבין השלושה כאן למטה).
בשלב השני – אנחנו בשידור, כלומר – כל מי שעוקב אחרינו יראה את העובדה שאנו בשידור מעל תמונות ה"ניוזפיד" שלו ובמקביל, יוכלו לצפות בנו גם מי שאינו עוקב אחרינו.
במקביל, נוכל לראות אנשים עושים לייקים ורושמים תגובות בסרטון תוך כדי השידור שלנו (כמו בתמונה האמצעית פה למטה)

LIVE VIDEO

מי יכול לראות את סיפור ה"לייב" באינסטגרם?

החשיפה של הסיפור בסרטוני "לייב" תלויה בהגדרת הפרטיות של חשבון המשתמש:

עבור חשבונות פרטיים: רק לעוקבים שאושרו ושעוקבים אחרי חשבון פרטי, יוכלו לראות את הסיפור.
עבור חשבונות ציבוריים: גם עוקבי החשבון וגם כאלו שלא עוקבים יוכלו לראות את הסיפור.

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

איך "משתיקים" סיפור?

אם גולש לא מעוניין לראות סיפור של מישהו אחר בבר העליון (שם מופיעים עדכוני סיפורים), הם יכולים "להשתיק" את הסיפורים הלא רצויים (כלומר, לגרום לכך שלא יופיעו בפניהם שוב):

  • בחלק העליון של המסך נראה שורה של עיגולים אשר מציגים את הפרופילים של מי שהעלו סרטונים. סיפור אשר נרצה להשתיקים להשתיק – ניגע ממושכות בתמונת הפרופיל של אותו אדם ובשלב הבא,
  • נבחר "השתק את הסיפור" של (יוזרניים) Mute XYX stories
  • כדי לבטל את השתקת הסיפורים שהושתקו, לחזור על שלבים אלה ולבחר ב UNMUTE.

ההשתקה של סיפור שונה מהורדת מעקב אחריהם. כשאנחנו משתיקים סיפור זה לא אומר בהכרח שאנחנו לא נראה תמונות שלהם יותר בפיד (כי אנחנו עדיין עוקבים אחריהם).

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

6 סיבות למה חשוב להכניס את השידור החי לאסטרטגית שיווק העסק שלנו וכיצד ה"סיפורים"מאפשרים לנו למנף את העסק? לחיצה כאן להמשך המאמר

אם אהבת, בטח גם תאהב את...
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
מה מיוחד בסרטונים של לינקדאין? Introducing LinkedIn Video
25 בספטמבר 2017
כללי, מדיה דיגיטלית
מדוע אנחנו מתעלמים מהכללים של אינסטגרם? Instagram Policies We Overlook
20 באוגוסט 2017
כללי, מדיה דיגיטלית
כיצד פועל האלגוריתם של אינסטגרם ומדוע הוא טוב למשווקים Instagram's algorithm חלק ב'
10 באוגוסט 2017
כללי, מדיה דיגיטלית
כיצד פועל האלגוריתם של אינסטגרם ומדוע הוא טוב למשווקים Instagram's algorithm חלק א'
10 באוגוסט 2017