כשאנחנו מעלים תוכן (תמונה/וידאו/מסר כלשהוא) באינסטגרם – חשוב לנו שתהיה לו כמה שיותר חשיפה.
אבל בניגוד לפייסבוק, התוכן של אינסטגרם הוא לא ויראלי.
בפייסבוק – כשאנחנו עושים לייק לפוסט מסויים – החברים שלנו יראו את זה בפיד שלהם או ב"טיקר" (טיקר זהו עדכון החדשות המיידי המופיע בצד המסך (על הדסקטופ, לא במובייל)).
בנוסף – בפייסבוק יש את אפשרות השיתוף הרחבה, שמאפשרת לשתף פוסט גם על ה"טיימליין" שלנו. זוהי אפשרות שלא קיימת באינסטגרם ולכן כאמור – העדרותה באינסטגרם מגבילה את האפשרות של הפוסט להחשף ככל האפשר.
להלן 5 שיטות שיאפשרו לכם להגדיל את החשיפה לפוסט באינסטגרם.

תהנו!

רוצים להגדיל כמות עוקבים ולקדם את העסק באינסטגרם? יותר חשיפה? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

1. סינכרון בין אינסטגרם לרשתות חברתיות נוספות

אחרי שאנחנו מעלים תוכן באינסטגרם ורגע לפני שמפרסמים – או רגע אחרי שמפרסמים, אנחנו יכולים לבחור באילו רשתות חברתיות יופיע התוכן בצורה אוטומטית.
ע"י סינכרון מראש בין הרשתות הנוספות לאינסטגרם, בלחיצת כפתור (שנראה כמו הזזת מתג תאורה) – אנחנו יכולים לבחור היכן אנחנו רוצים שהתוכן יופיע. ניתן לשתפו בפייסבוק, בtumblr, בSWARM (פלטפורמה מבוססת מיקום), בטוויטר או ב FLICKR.

שיתוף באינסטגרם

שיתוף ברשתות חברתיות נוספות

2. תיוג

כלי התיוג באינסטגרם (שטרודל ושם החשבון או באמצעות TAG) מאפשר לנו לחשוף את הפוסט למתוייגים בו.
כלומר – ברגע שאנחנו מתייגים מישהו בפוסט שלנו – התמונה שלנו תופיעה אצלו בתוך חלק ה"תמונות המתוייגות", לצד תיוגים אחרים שעשו לאותו חשבון. תיוג יכול להעשות בכמה אפשרויות:
1) ע"י האפשרות שאינסטגרם נותנת שנקראת TAG PEOPLE
2) ע"י רישום @ ואחריו את שם החשבון המתויג

תיוג

תיוג באינסטגרם

רוצים להגדיל כמות עוקבים ולקדם את העסק באינסטגרם? יותר חשיפה? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

Embed .3

אופצית הEMBED באינסטגרם מאפשרת לנו להטמיע את הפוסט באתר חיצוני.
כלומר – בלחיצה על אופצית הEMBED אנו מקבלים קוד HTML אותו אנחנו יכולים להטמיע בעורך תוכן של אתר אחר ולקבל את הפוסט ישירות מתוך האינסטגרם.
לדוגמא: אם אכנס לפוסט אצלי בדסקטופ (במחשב) שלי, בלחיצה על שלושת הנקודות המופיעות מימן לפוסט (כמו בתמונה הבאה) תהיה לי אפשרות לחיצה על הEMBED

הטמעת פוסט EMBED באינסטגרם

הטמעת פוסט EMBED באינסטגרם

בשלב הבא אעתיק את הקוד שנפתח לי:

הטמעת פוסט EMBED באינסטגרם

קוד ההטמעה באינסטגרם

 וכעת אדביק את הקוד המועתק לתוך עורך הטקסט שלי באתר, ואקבל את הפוסט הישיר מתוך הרשת החברתית.

4. העתקת לינק הפוסט והפצתו

דרך נוספת להפיץ פוסט אינסטגרם הינה ע"י העתקה של הלינק והפצתו.
במחשב – מעתיקים את הלינק משורת כתובת האתר את הלינק וניתן להדביקו בפייסבוק או בגוף המייל ששולחים.
דרך הסמארטפון – ניתן לשתף ע"י לחיצה על הסימון לצד התמונה, שם ישנו כפתור SHARE המאפשר לנו לשתף ישירות באימייל או לעשות "COPY LINK" להעתקת הלינק בסמארטפון, אותו ניתן להדביק בסמס או כל מקום אחר שנרצה.

5. פרסום הפוסט

את זה יכול לעשות רק מי שיש לו חשבון עסקי (איך עושים חשבון עסקי? הפרטים כאן).
כלי הפרסום של אינסטגרם מאפשרים להגיע לחשיפה גבוהה מאד של הפוסט בקרב קהל ממוקד ומפולח שאתם קובעים אותו מראש, בהתאם לתוכן הפוסט ולצורך שלכם. מאמר מלא על פרסום באינסטגרם אפשר למצוא בלחיצה על כאן.

6. שימוש בכלי הקידום החדש

כחלק מהשירות שלי, פיתחתי כלי מיוחד לקידום באינסטגרם, אשמח לתת עליו פרטים ביצירת קשר עמי.

רוצים להגדיל כמות עוקבים ולקדם את העסק באינסטגרם? יותר חשיפה? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

לסיכום,

אם נעבוד נכון, ניתן להגדיל חשיפה ופעילות באינסטגרם ולהגיע לקהל הרלוונטי לאט לאט ובצורה אפקטיבית.
כלי האינסטגרם הפך להיות חזק ופופולרי מאד ואי אפשר יותר לנתעלם מקיומו כחלק ממערך השיווק הכולל.

אם יש לכם שאלות נוספות בנושא, אני כאן לשירותכם.

מקווה שנהנתם מהמאמר!

אם אהבת, בטח גם תאהב את...
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
מה מיוחד בסרטונים של לינקדאין? Introducing LinkedIn Video
25 בספטמבר 2017
כללי, מדיה דיגיטלית
מדוע אנחנו מתעלמים מהכללים של אינסטגרם? Instagram Policies We Overlook
20 באוגוסט 2017
כללי, מדיה דיגיטלית
כיצד פועל האלגוריתם של אינסטגרם ומדוע הוא טוב למשווקים Instagram's algorithm חלק ב'
10 באוגוסט 2017
כללי, מדיה דיגיטלית
כיצד פועל האלגוריתם של אינסטגרם ומדוע הוא טוב למשווקים Instagram's algorithm חלק א'
10 באוגוסט 2017