אחרי פיצ'ר ה"סיפורים" החדש של אינסטגרם, שיצא כתחרות לפיצ'ר ה"סיפורים" של סנאפצ'אט, עכשיו הגיע תורה של רשת טוויטר.
אמנם לא מדובר בפיצ'רים זהים, אבל טוויטר מבינה שהגיע העת להתחדש ולהתעדכן במקביל לטרנדים הצומחים סביבה והשיקה לאחרונה את פיצ'ר ה"רגעים".

מהו פיצ'ר ה"רגעים" של טוויטר

רגעים בטוויטר מאפשר לנו ליצור סיפור מציוצים. אלו יכולים להיות ציוצים שאנחנו צייצנו, או אנשים שאנחנו עוקבים אחריהם, או לינקים שונים בטוויטר.

למה זה טוב לנו?
רשת טוויטר מאפשרת ליצור תוכן מתכנים שונים קיימים ולהוסיף לגולשים עוד פעילות וחשיפה חדשה בפיד.

כדי ליצור "רגע", יש ללחוץ על המילה MOMENTS שמופיעה בתפריט ומימין תופיע האופציה לייצר "רגע" חדש.

רגעים ברשת טוויטר

רגעים ברשת טוויטר

לאחר מכן תפתח לנו המערכת עליה נוכל לעצב את ה"רגע"שאנו יוצרים. אפשר יהיה לבחור צבע, לפרסם מיקום של ה"רגע", לשתף את התמונה, או לשלוח אותה בפרטי, להפוך אותה ל-לא מפורסמת ועוד.
– נבחר כותרת ל"רגע" – שתתאר את המכלול שבחרנו לעשות. מומלץ שהכותרת תהיה קצרה ותמציתית.
– נכתוב תיאור שיסביר מדוע בחרנו במכלול התכנים שבחרנו בהם.
– נבחר תמונת קאבר שתאפיין את ה"רגע" שלנו ותגרום לאנשים הנעה לפעולה – לחיצה עליה שתפתח את ה"רגע".
– נבחר את ה"טוויטים" (הציוצים) אותם נרצה לרכז ב"רגע" שלנו. אפשר לבחור ציוצים שלנו, של חברים או של כל אחד אחר שאנו רוצים. מומלץ לבחור עד כעשרה ציוצים פחות או יותר, כדי שלא יהיה ארוך מדי.
– אפשר להשתמש בתמונות, בGIF, או וידאו כדי "להחיות" את הציוץ.

אחרי שבנינו את ה"רגע" – ניתן לפרסם אותו והוא יכנס למאגר ה"רגעים" שלנו ולפיד של ה"רגעים" של אנשים אחרים.

ציוץ בטוויטר רגעים twitter moments

ציוץ בטוויטר רגעים twitter moments

רוצים ללמוד על טוויטר לעומק? לחצו כאן!

 

אם אהבת, בטח גם תאהב את...
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
האם העסק שלך צריך פרופיל טוויטר? – Does Your Business Need A Twitter Profile
24 במאי 2020
כל המאמרים, כללי, לייף סטייל, מדיה דיגיטלית
טל נברו מתארחת בפודקאסט "שיווק און-דה-גו" – Shivuk On the Go Podcast
14 במאי 2020
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית, פופולאריים
מה מחכה לנו בעולם השיווק הדיגיטלי ב-2020? What Can We Expect in the Digital World in 2020?
1 בנובמבר 2019
כל המאמרים, כללי, מדיה דיגיטלית
7 טעויות שכדאי להימנע מהן בתוכן שיווקי – 7 Avoidable Content Marketing Mistakes
29 בספטמבר 2019