בכנס Facebook F8 Developer Conference שהתקיים אמש, פייסבוק הכריזה שהיא מפתחת מגוון של פונקציות חדשות לאפליקציית התקשורת הפופולרית ה Messenger.
מעתה יתאפשר לעסקים לספק ללקוחות שלהם תמיכה אוטומטית, הדרכות e-commerce, תוכן וחוויות אינטראקטיביות באמצעות chatbots בתוך המסנג'ר. על ידי כך, פייסבוק יכולה להגביר את נאמנות הגולשים שלה המשתמשים בMessenger ולהתעלות על מתחרי צ'אט אחרים כמו Kik , Line ודומותיהם – פלטפורמות תקשורת אחרות בעלות בוט משלהם.
פייסבוק מאמינה כי ה- Messenger יכול להפוך לערוץ עיקרי של עסקים לתקשר עם לקוחותיהם ומקווים להפוך את הMessenger לערוץ מרכזי של עסקים וסחר, תמיכה ללקוחות ואולי אף ערוץ תקשורת יומיומי.
מארק אמר: " לא צריך להתקשר 1-800 – FLOWERS" כי הכל יעשה דרך ערוץ התקשורת של Messenger.

רכישות באמצעות מסנג'ר. מקור: פייסבוק

רכישות באמצעות מסנג'ר. מקור: פייסבוק

איך יעבדו הבוטים?

הבוטים של פייסבוק Messenger יאפשרו להגיב בהודעות מובנות, שיכולות לכלול חוץ מאשר רק טקסט גם לינקים, תמונות, לחצני הפעלה, יאפשרו רכישה ישירה, הזמנה ישירה ממסעדה או כל פעולה מסחרית אחרת ברשת.

חשוב לציין כי פלטפורמת Messenger של פייסבוק כיום אינה מאפשרת תשלומים ישירים באמצעות כרטיס אשראי. זהו פיתוח שנראה כי יגיע בהמשך.

המסנג'ר כערוץ תקשורת אישי (מתוך: פייסבוק)

המסנג'ר כערוץ תקשורת אישי (מתוך: פייסבוק)

עדכונים נוספים מכנס המפתחים של פייסבוק:

עדכון 1: פלטפורמת "צ'טבוט" עבור Messenger
עדכון 2: צמיחתה המהירה של אפליקצית Messenger
עדכון 3: שידרוג כפתור שמירת תכנים בפייסבוק
עדכון 4: כפתור ציטוט תכנים בפייסבוק
עדכון 5: פייסבוק מאפשרת שידור בלייב מכל מצלמה, אפילו מרחפן

אם אהבת, בטח גם תאהב את...
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
4 שלבים לניהול תחרות אינסטגרם Four Steps For Running A Contest On Instagram
19 בספטמבר 2018
כל המאמרים, לייף סטייל
ברנינגמן 2018 Burningman
16 בספטמבר 2018
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
תיוגי וידאו באינסטגרם Instagram's New Video Tagging
2 בספטמבר 2018
כללי, מדיה דיגיטלית
אסטרטגיית סיפורים באינסטגרם: כיצד ליצור סיפורים שיתרמו לעסק Instagram Stories Strategy: How to Make Stories That Benefit Your Business
26 באוגוסט 2018