רשת גוגל פלוס – חלק 1 Google Plus Part

גוגל פלוס.
כבר אמרו עליה שהיא המטריקס.
כבר אמרו עליה שהיא תצליח. אמרו שהיא תיפול.
היא מחברת בין כל מה שאתם עושים בחיי היומיום באינטרנט מבלי שבכלל תשימו לב – מפות, סלולאר, חיפוש, מיקומים, הלו"ז שלכם, הג'ימייל שלכם, אז אם לרגע מישהו חשב שיוכל לוותר על להבין אותה לעומק – כדאי לו להשאר כאן עד הסוף.

אל תפספסו את החלקים הנוספים על גוגל פלוס:
1) נקודות שיווקיות | 2) פתיחת חשבון | 3) הגדרות חשבון | 4) פרופיל אישי | 
5) מעגלים, תמונות וקהילות | 6) אירועים והאנגאאוט | 7) דף עסקי בגוגל פלוס

ברוכים הבאים לגוגל פלוס

הרבה מזלזלים ברשת הזו, אז החלטתי לחשוף בפניכם את אחת הפלטפורמות החזקות ביותר בעולם כיום, הלא היא גוגל פלוס.
הרבה אנשים לא מודעים לכוח שיש לפלטפורמה הזו, אבל גוגל פלוס תופסת תאוצה כל הזמן ויש לה מאות מליוני אנשים שגולשים בה כל יום והמספרים רק הולכים וגדלים.

אז על מה כל המהומה?

תחקיר הגוגל פלוס שערכתי מחולק לכמה פוסטים, לנוחיותכם.
אעבור אתכם על חשבון פרטי ועסקי, כיצד לדאוג לחשיפה המלאה שלו, כיצד לנהל אותו באופן הכי אפקטיבי, נכיר מהן קהילות בגוגל פלוס, איך אפשר למנף כלים מיוחדים כמו ההאנגאאוט, שזהו וידאו בשידור חי מול קהל, כמו אירועים שמסתנכרנים עם היומן שלנו, מהם הפיצ'רים השונים שיש בפלטפורמה זו, איך משתמשים בכל אחד מהם לטובתינו ונעבור על טיפים, כלים חשובים ונקודות שיכולות למנף את העסק שלנו בצורה משמעותית ברשת.
ובסופו של דבר,
שימוש נכון ומקצועי בפלטפורמה הזו, יכולה להיות מקפצה חשובה בתהליך מיתוג ושיווק דיגיטלי , כיוון שגוגל פלוס הינה רשת חברתית בבעלותה של גוגל, שהוא מנוע החיפוש הגדול בעולם. וככל שהפעילות תהיה יותר עניפה ואיכותית – כך ידאגו גוגל לקדם את המותג במנועי החיפוש וכך יגיעו אלינו יותר לקוחות ותהיה לנו חשיפה גדולה יותר ברשת.
אם אתם אנשי עסקים שמעוניינים לקדם את העסק שלכם באינטרנט – אל תפספסו את גוגל פלוס, כי היא כאן להשאר לעוד הרבה זמן.

אז בואו נצא לדרך!

רוצים הדרכה פרטית? מעוניינים בהרצאה לעובדי הארגון שלכם? לחצו כאן

גוגל פלוס GOOGLE PLUS

רקע על גוגל פלוס Google Plus

גוגל פלוס, אשר נמצאת תחת המטריה של חברת גוגל, הינה רשת חברתית אשר הושקה לאוויר העולם ביוני 2011. רק כשנה אחרי, כבר עמדה גוגל פלוס על כ-250 מליון משתמשים ברשת והמספרים הולכים וגדלים.
היו שניסו להשוות את גוגל פלוס לפייסבוק, אך גוגל פלוס אינה פייסבוק ויש לה פיצ'רים מיוחדים משל עצמה, כמו ההאנגאאוט, הפלוס 1, חלוקת החברים למעגלים, המאפשרת לי לחלק תכנים על פי אנשים מסויימים שחשוב לי שיראו את התכנים הללו (על כך נרחיב בהמשך) ואפשרויות סינכרון עם מוצריה השונים של גוגל, כמו עם לוח הזמנים שלה, עם הגוגל דרייב, עם גוגל דוקס וכו', שמאפשר יתרונות עסקיים רבים.
לגוגל פלוס יתרונות רבים, לדוגמא:
* אפשרות החיפוש, כמובן, שבאופן טבעי מסתנכרנת עם מנוע החיפוש של גוגל, בשונה מכל פלטפורמה אחרת ומאפשרת לנו למצוא שם של אדם או מותג בקלות יתרה
* יש אפשרות לחבר את האתר של המותג לגוגל פלוס, על כך נדבר בהמשך
* כפתור הפלוס אחד, אף הוא יוזכר בהמשך, מהווה כלי חזק בקידום התכנים של המותג בגוגל
* אפשרות ההאנגאאוט, גם עליו נשוחח בהמשך ועוד.

מונחים וטרמינולוגיה

המעגלים של גוגל:
גוגל יצרה מעגלים, אשר מחלקים את החברים והעוקבים של גולש על פי קטגוריות, כגון: קולגות, משפחה, חברים קרובים וכדומה.
באמצעות חלוקה זו יכול הגולש לבחור איזה תוכן לשתף עם איזו קבוצה, כאשר הוא פונה לקהל המדויק שאליו מיועד התוכן.
כיצד מנהלים את המעגלים – על זאת נדבר בהמשך.

פוסט:
תוכן שאנו מעלים בגוגל פלוס. יכול להיות טקסט, לינק, סרטון, או תמונה.
+1:
כפתור הפלוס 1 הינו פיצ'ר חברתי עליו הכריזה גוגל פלוס במרץ 2011, אשר באמצעותו יכולים אנשים לסמן האם הם אהבו את התוכן ולפרגן עליו.
כפתור ה+1 הופך את האתר לחוויה חברתית והוא מופיע כרובד חברתי נוסף על ממשקיו של גוגל, כגון – תוצאות במנועי חיפוש, ככפתור מתחת לסרטונים של יוטיוב, בתוצאות פרסום ממומן של גוגל, וכדומה. הכפתור של גוגל פלוס נחשב היום כתחרות לכפתור הלייק של פייסבוק.
זרם:
זרם זהו רצף העדכונים או התכנים האחרונים שהעלו דפים או חברים שלנו בגוגל פלוס. את הזרם ניתן למיין על פי המעגלים שלנו, ואפשר לקבל עדכונים ספציפיים מאנשים ספציפיים, כגון, לראות רק את התכנים שמעלה המשפחה, או לקרוא רק עדכונים על זמרים שאנחנו מעדיפים להתעדכן עליהם, או להנות מתכנים של קבוצות ספורט אחריהם אנחנו עוקבים וכדומה

האנגאאוט:
יש לכם מסר להעביר? אוהבים לדבר לאנשים? רוצים שאנשים ישמעו על השירות שלכם? רוצים להעביר מסר? באמצעות Google Hangouts – גוגל הנגאאוטס זה אפשרי.
האנגאאוט זהו שירות צ'אט בוידאו, בו ניתן לקיים שיחת ועידה רבת משתתפים. בעת השיחה, המשתתפים יכולים לראות סרטונים מתוך יוטיוב, לראות את הגולש ואח"כ הסרטון ישמר בתוך היוטיוב של יוצר ההאנגאאוט

לחלק הבא- פתיחת חשבון בגוגל פלוס, לחצו כאן

אל תפספסו את החלקים הנוספים על גוגל פלוס:
1) נקודות שיווקיות | 2) פתיחת חשבון | 3) הגדרות חשבון | 4) פרופיל אישי | 
5) מעגלים, תמונות וקהילות | 6) אירועים והאנגאאוט | 7) דף עסקי בגוגל פלוס

מאמרים נוספים